ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCHDrukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH

Szczegóły informacji

DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Miasta Żagań

Finansowanie: z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych

Nr UZP: 282047-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-11-07 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 25

Ogłoszono dnia: 2011-10-27 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego


Urząd Miasta Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie dostawy pn.:
„ DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH” , w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP- dla dostaw.

1.Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych -pokój nr 25/.

2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
Dostawa bonów towarowych
CPV 30.19.97.50-2 TALONY

2.1. Istotne wymogi przedmiotu zamówienia:
Wykonawca dostarczy następującą ilość bonów towarowych na zakup artykułów o szerokim asortymencie, o nominale : 50 PLN – w ilości 1537 sztuk
2.2. Termin ważności bonów towarowych – nie krótszy niż 6 miesięcy od daty wydania bonów towarowych.
2.3. Realizacja bonów towarowych musi obywać się we wskazanych przez Wykonawcę placówkach na terenie miasta Żagania oraz na terenie województwa lubuskiego – w placówkach podanych przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik do oferty.
2.4. Realizacja bonów towarowych powinna być możliwa, oprócz placówek z obszaru wymienionego w punkcie 2.3, również w placówkach na obszarze całego kraju, z tym że liczba placówek z tego obszaru nie będzie miała wpływu na ocenę oferty, gdyż nie należy do kryteriów oceny ofert, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy ocenie.
2.5. Za bony towarowe o szerokim asortymencie uważa się bony wymienialne na towary i usługi w różnorodnych branżach, w szczególności takich jak : artykuły z branży spożywczo-przemysłowej, artykuły AGD-RTV, artykuły z branży odzieżowej, artykuły z branży sportowej, artykuły z branży cukierniczej, artykuły z branży muzycznej, artykuły z branży księgarskiej, artykuły z branży obuwniczej i galanteryjno-skórzanej, zabawki i artykuły papiernicze, artykuły które można nabyć w hipermarketach, supermarketach, w drogeriach i perfumeriach.
2.6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył bony towarowe nie później jak do 21 listopada 2010 r.
Za dzień wydania przedmiotu zamówienia uważa się dzień, w którym Wykonawca dostarczy bony do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy.
2.7. Miejsce dostawy : Siedziba Zamawiającego -Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta Żagań.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia:
Nie później jak do 21 listopada 2010r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający oczekuje aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie - o którym mowa w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera a ogłoszenia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

6.8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów, i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3) dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych / jeżeli dotyczy/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego

Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.


7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.


8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Uwaga: Cena = constans (0%) /zgodnie z art. 15 ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji/.

9.1. Zamawiający wybierze ofertę kierując się następującym kryterium wyboru:
1) Liczba placówek handlowo – usługowych na terenie miasta Żagań oraz województwa lubuskiego realizujących bony towarowe - 80 %,
2) termin ważności bonów towarowych – 20 %
9.2. Przyznanie punktów będzie się odbywało w następujący sposób:
1) stosunek liczby placówek handlowo – usługowych na terenie miasta Żagania oraz województwa lubuskiego badanej oferty do największej liczby placówek handlowo-usługowych na terenie miasta Żagania oraz województwa lubuskiego spośród złożonych ofert x 80% = ilość punktów
2) stosunek okresu ważności bonów towarowych badanej oferty podany w miesiącach do najdłuższego okresu ważności bonów spośród złożonych ofert, podany w miesiącach x 20 % = ilość punktów
9.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z łączną maksymalną liczbą punktów z kryterium oceny ofert określonym w punkcie 9.2.ogłoszenia.

10. Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 25, do dnia 7 listopada 2011 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.


13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

17. Informacja dotyczącą finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Nie, gdyż przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 27 października 2011 r. Nr ogłoszenia: 282947-2011.


Żagań, dnia 26 października 2010r.
JCh/
BURMISTRZ
Sławomir Kowal

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-27 13:42:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-27 14:04:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-09 09:57:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony