ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: REMONT DACHU BUDYNKU PRZY PLACU SŁOWIAŃSKIM 17 BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ/UNIEWAŻNIENIEDrukuj informację Zamówienie publiczne: REMONT DACHU BUDYNKU PRZY PLACU SŁOWIAŃSKIM 17 BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ/UNIEWAŻNIENIE

Szczegóły informacji

REMONT DACHU BUDYNKU PRZY PLACU SŁOWIAŃSKIM 17 BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ/UNIEWAŻNIENIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-02-21 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-02-21 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2008-02-12 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 PZP, PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl

ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn.: „REMONT DACHU BUDYNKU PRZY PLACU SŁOWIAŃSKIM 17 BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ i zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO CPV 45261910-6
REMONT DACHU BUDYNKU URZĘDU MIASTA W ŻAGANIU
1.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje:
a) remont konstrukcji mansardowej części dachu nad budynkiem Urzędu Miasta przy Placu Słowiańskim 17 w Żaganiu, o powierzchni 395m2. W
ramach remontu wyższej części dachu należy między innymi wykonać :
- wymianę dachówki na nową w wyższej części mansardu,
- wymianę łat na nowe w całości,
- naprawę uszkodzonych murłat, krokwi, jętek oraz belek wiązarowych,
- wymianę rur spustowych,
- uzupełnienie tynków na kominach;
b) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w szczególności
opracowanie technologii i organizacji robót z zachowaniem przepisów
BHP.
1.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania zawarty jest w
projekcie budowlanym, który będzie dostępny na etapie składania ofert.
1.3. Prace budowlane powinny być prowadzone bardzo starannie, zgodnie z
przyjętą technologią, pod fachowym nadzorem budowlanym i tak aby nie
zakłóciły one pracy Urzędu Miasta w Żaganiu.
1.4. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić
kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami
jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem
stawek i narzutów.

2. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie – pożądany termin nie później niż do dnia
30 września 2008 roku.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz.1655 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za
spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania
doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienie rozumie się
wykonanie remontu dachu na obiekcie zabytkowym .
5.3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę
robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego
określoną w punkcie 5.2.
5.4. W przypadku niespełnienia warunku określonego w punkcie 5.2
dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawca nie zostanie
dopuszczony do udziału w postępowaniu- zostanie wykluczony
z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu -5,
Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają
największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe. W przypadku
mniejszej liczby- Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu.

6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH ORAZ DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w
przetargu ograniczonym wraz z następującymi oświadczeniami oraz
dokumentami :
a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
i oświadczeniem zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych,
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym
zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
d) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia /remont dachu na obiekcie zabytkowym/, z
podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
wykonane należycie,
e) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
przedmiotowych robót.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w punkcie 6.1.lit. b składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
6.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.

7. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 5 wykonawców.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
jest większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców,
którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę
nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego w
postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
jest mniejsza od 5, zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich
wykonawców spełniających te warunki.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
9.1.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - Cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami
oraz dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac
Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 21 lutego 2008 r. do godziny
11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na
„Remont dachu budynku przy Placu Słowiańskim 17 w Żaganiu” oraz
winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu i
faksu.

11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamówienie zostanie ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 12 lutego 2008r.
Nr 28594-2008

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-12 11:31:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-12 11:35:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-02-12 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1524 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony