ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OPRÓŻNIENIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃDrukuj informację Zamówienie publiczne: OPRÓŻNIENIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ

Szczegóły informacji

OPRÓŻNIENIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-01-18 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-01-18 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2008-01-09 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
206 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,OPRÓŻNIENIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ , w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 206.000 euro.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres CPV 90121320-0,
CPV 90111300-1
Opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie
miasta Żagań.
2.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje:
a) opróżnianie koszy ulicznych wg potrzeb, aby nie dopuścić do ich
przepełnienia:
- w okresie letnim w godzinach 7.00 -20.00 (od poniedziałku do niedzieli)
- w okresie zimowym w godzinach 7.00-18.00 (od poniedziałku do niedzieli)
Okres letni obejmuje miesiące : kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień,
wrzesień, październik.
Okres zimowy obejmuje miesiące: listopada, grudzień, luty, marzec.
Ponadto kosze należy opróżnić przed, w czasie i po świętach :
- ,,Wielkanocnych",
- 1-3 maja ( tzw. ,, Wielka Majówka")
- ,,Bożego Ciała,
- ,,Wniebowzięcia NMP" (15sierpnia),
- ,,Jarmarku Michała".
- 1 i 11 listopada,
- ,,Bożego Narodzenia",
- w dniu 31 grudnia.
b) wywóz zebranych śmieci na wysypisko odpadów komunalnych dla miasta
Żagania /zlokalizowane w miejscowości Chrobrów/. Zamawiający dopuszcza
możliwość składowania zebranych śmieci w dużym kontenerze (np.KP-7)
zlokalizowanym na terenie bazy Wykonawcy, a następnie wywóz kontenera
na wysypisko odpadów komunalnych dla miasta Żagań. Opróżnianie
kontenera należy wykonać co najmniej raz na dwa tygodnie,
c) wniesienie opłaty za składowanie nieczystości na wysypisku,
d) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych na ulicy w pobliżu kosza
ulicznego,
e) bieżące usuwanie wszelkich nieczystości (papiery, pestki słonecznika,
odchody zwierzęce, itp.) zlokalizowanych na deptaku przy ulicy
Warszawskiej i Słowackiego:
- w okresie letnim w godzinach 7.00 – 20.00 (od poniedziałku do niedzieli)
- w okresie zimowym w godzinach 7.00- 18.00 ( od poniedziałku do niedzielni)
f) bieżące mycie koszy ulicznych
g) wyposażanie koszy plastykowych „DIN” w worki foliowe.
2.2. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą
starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie.
2.3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym
proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót,
b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania
materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem,
c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i
eksploatacyjnymi niezbędnego do realizacji zamówienia,
d) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy,
2.4. Prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane na
podstawie szczegółowej umowy.
2.5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wykonanie
przedmiotu zamówienia, w sezonie zimowym i w sezonie letnim.
2.6. Lokalizacja koszy ulicznych podlegających opróżnieniu:
Ul.: Warszawska, Słowackiego, Długa, Bracka, Plac Słowiański, Rynek,
Keplera, Pomorska, Niepodległości, Rybacka, II Armii WP, Pl. Kilińskiego,
Pstrowskiego, Żaganny, Żarska, Pl. Wolności, Pl. Maczka, ciąg spacerowy
nad kanałem rzeki Bóbr, bulwar spacerowy nad rzeką Bóbr, Szprotawska,
park przy Szkole Podstawowej nr 7, Sportowa, ul. Osiedle XXX- lecia,
Łużycka, Brodatego, Kopernika, Libelta, Piłsudskiego, Armii Krajowej,
Nowogródzka i przyległe, Kożuchowska i ulice przyległe, Wojska
Polskiego, Mickiewicza, Kolejowa, Waryńskiego i ulice przyległe,
Dworcowa, Pl. Orląt Lwowskich, Śląska, Pl. Królowej Jadwigi, X-lecia,
Żelazna, Kochanowskiego, M.Konopnickiej, Bema, osiedle Moczyń,
osiedle Kolonia Laski i osiedle Łąkowa.
2.7. Ogółem na terenie miasta zlokalizowanych jest 240 sztuk koszy
ulicznych.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 1 lutego 2008 r.
zakończenie 31 grudnia 2008r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz.1655/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie
składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się
każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie,
b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności
gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy
konsorcjant składa dokument oddzielnie.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
6.3 lit.a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z
zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.8. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.10.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.11.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
8.2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3. Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uznaje ofertę z najniższą
ceną o wartości brutto.

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 18 stycznia 2008 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„ Opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie
miasta Żagań,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy
oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 stycznia 2008 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 9 stycznia 2008r.
Nr ogłoszenia : 6740-2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-01-09 22:00:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-01-09 22:00:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-01-09 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2178 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony