ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu

Szczegóły informacji

Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-11-06 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-11-06 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2007-10-19 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
211 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu”
w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 211.000 euro.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego: KOD CPV 74231500-2
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach
komunalnych w Żaganiu”
2.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :
Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników oraz oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu.

Zakres prac obejmuje w szczególności :
- remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i gruntowych; - remonty bieżące chodników;
- remonty istniejącego oznakowania pionowego;
- wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego;
- montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w
istniejącej organizacji ruchu.
Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w
Żaganiu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
2.2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do :
- nieodpłatnego przechowywania materiałów depozytowych stanowiących
mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, a pozyskiwanych
wykorzystywanych do remontów dróg oraz oznakowania pionowego
służącego do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas trwania
Jarmarku Michała w centrum miasta;
- do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca – rzeczowego zakresu prac do
realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie
zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty
zamówienia;
- posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w
razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać.
Podstawowy zestaw znaków to zestaw co najmniej po 1 szt. następujących
znaków drogowych : A-7, B-1, B-2, B-20, B-21, B-22, B-36, D-1, D-3 i D-6;
- przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów
niezbędnych do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych,
materiałów do remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.;
- posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia
miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki
drogowe, zapory itp.);
- posiadania na stanie min. 100 szt. płytek betonowych niezbędnych do
uzupełnienia chodników.
2.3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem
zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną
dyspozycyjność – maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia
interwencji przez Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową
dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację robot drogowych.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 1 stycznia 2008 r.
zakończenie 31 grudnia 2008r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 wraz z późn.zm.)
oraz w SIWZ. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
- muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac związanych z
remontami dróg i dysponować osobą posiadającą przygotowanie
zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie,
- muszą posiadać sprzęt do remontu nawierzchni asfaltowych
(urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do
remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu),
- muszą być dyspozycyjni w stosunku do Zamawiającego maksymalnie
w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji- usuwanie
stwierdzonych zagrożeń na drogach,
- muszą posiadać możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności
pracowników odpowiedzialnych za realizację prac drogowych oraz
podjecie natychmiastowych działań związanych z usunięciem
powstałego zagrożenia na drogach gminnych.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- zgodnie z
warunkami określonymi w punkcie 6.1 litera b
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów
zbiorowych/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się
/konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
e) Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że
usługi zostały wykonane należycie.
f) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi
dysponuje wykonawca – dysponowanie sprzętem do remontu nawierzchni
asfaltowych (urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie
do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu);
g) Dokument stwierdzający, że co najmniej jedna osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada przygotowanie
zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie.
6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.2 lit.b i d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą
wartością brutto ustaloną na podstawie opracowanego przez Wykonawcę
kosztorysu.

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 6 listopada 2007 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach
komunalnych w Żaganiu,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 listopada 2007 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 18.10. 2007 r.
Nr ogłoszenia: 199148-2007.

Żagań, dnia 18 października 2007r.
JCh/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-19 14:47:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-19 14:47:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-19 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1222 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony