ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2007 r. do 31 marca 2008rDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2007 r. do 31 marca 2008r

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2007 r. do 31 marca 2008r

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-10-23 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-10-23 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2007-10-15 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
211 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2007 r. do 31 marca 2008r.”
w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 211.000 euro.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego: KOD CPV 90212000-6, 90213000-3
„Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach
zieleni miejskiej w Żaganiu-na okres od 1 listopada 2007r. do 31 marca
2008 r.”
2.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje : a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek i chodników – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach- zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 2.2, c) oczyszczanie z piasku chodników i alejek objętych zimowym utrzymaniem – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.

2.2. Zasady zimowego utrzymania chodników i alejek zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej:
a) ustala się jeden standard utrzymania chodników i alejek : - całodobowe odśnieżanie chodników i alejek na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości chodników i alejek, np. poprzez posypywanie pisakiem,
- całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości chodników i alejek, b) ustalenie nowych standardów utrzymania chodników i alejek może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania chodników i alejek). c) wszelkie odstępstwa od wyżej wymienionych ustaleń wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.3. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objęty proponowaną ceną ofertową obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót,
b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy,
d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych o których mowa z punkcie 2.2 litera „b”.
2.4. Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników i alejek: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejce lub chodniku,
b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania chodników i alejek w następujących terminach :
- w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji.
2.5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- art.5 ust.1 pkt 4 i ust.5 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP.
2.6. Materiały użyte do wykonania prac określonych w punkcie 3 muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
2.7. Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania chodników i alejek mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach.
2.8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia – pkt 2, powinny:
a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę,
b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 1 listopada 2007 r.
zakończenie 31 marca 2008r.
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności
od panujących warunków atmosferycznych.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów
zbiorowych/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się
/konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.2 lit.b i d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
kryterium cena /ryczałtowa brutto/ za 1 dzień prowadzonego
zimowego utrzymania - waga 100 %
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------------100 pkt x 100 %
cena badanej oferty brutto

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 23 października 2007 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach
zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2007 r. do 31 marca
2008 r.,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr
telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 października 2007 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu: 15.10. 2007 r.
Nr ogłoszenia 193403-2007.

Żagań, dnia 12 października 2007r.
JCh/
......................................................................



Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-15 21:35:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-15 21:36:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-15 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1042 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony