ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BANKOWA OBSLUGA BUDŻETU GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ JEDNOSTEK I ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH GMINYDrukuj informację Zamówienie publiczne: BANKOWA OBSLUGA BUDŻETU GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ JEDNOSTEK I ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH GMINY

Szczegóły informacji

BANKOWA OBSLUGA BUDŻETU GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ JEDNOSTEK I ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH GMINY

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-11-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-11-12 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26 - IIp.

Ogłoszono dnia: 2007-10-11 przez Janina Chłostowska

Treść:

Żagań, dnia 8 listopada 2007 r.
MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na
„Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy”
Na podstawie art.38 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 wraz z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy” w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro.
Modyfikacji ulega termin składania i otwarcia ofert poprzez zastąpienie terminu: 12 listopada 2007r. określonym w modyfikacji z dnia
29 października 2007 r., terminem: 19 listopada 2007r do godziny 11:00, otwarcie ofert 11:10.

Dotyczy: modyfikacji SIWZ na „Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy”
Żagań, dnia 2.11.2007 r.

Na podstawie art.38 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 wraz z późn. zm.) uprzejmie informuję Państwa, że Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy” w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro, poprzez dodanie w paragrafie 6 projektu umowy wchodzącego w skład SIWZ, punktu 9 o brzmieniu:
Do obliczenia stopy procentowej na rachunku bankowym należy przyjmować stałe oprocentowanie uzależnione od stawki WIBID 1M z dnia 24 .09.2007 r. minus stała marża banku.

Żagań, dnia 29 października 2007 r.

MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na
„Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy”
Na podstawie art.38 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 wraz z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy” w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro.
Modyfikacji ulega termin składania i otwarcia ofert poprzez zastąpienie terminu: 5 listopada 2007r. określonym w modyfikacji z dnia
16 października 2007 r., terminem: 12 listopada 2007r do godziny 11:00, otwarcie ofert 11:10.

 
Żagań, dnia 16 października 2007 r.

MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na
„Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy”
Na podstawie art.38 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 wraz z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Bankową obsługę budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy” w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro.
Modyfikacji ulega termin składania i otwarcia ofert poprzez wydłużenie terminu do dnia 5 listopada 2007 r do godziny 11:00, otwarcie ofert 11:10.
JCh/

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
211 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,BANKOWA OBSLUGA BUDŻETU GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ JEDNOSTEK I ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH GMINY , w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 211.000 euro.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres CPV 67141000-7

2.1.Obsługę bankową budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz
jednostek i zakładów budżetowych Gminy przez okres od 1 stycznia 2008 r.
do 31 grudnia 2010 roku w szczególności obejmującą:
2.1.1.Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dla Gminy Żagań o
statusie miejskim prowadzonego w Urzędzie Miasta Żagań.
2.1.2.Otwarcie i prowadzenie docelowo 14 rachunków bieżących dla
następujących jednostek organizacyjnych Gminy:
- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7
- Publicznego Gimnazjum Nr 1
- Publicznego Gimnazjum Nr 2
- Miejskiego Przedszkola Nr 2
- Miejskiego Przedszkola Nr 3
- Miejskiego Przedszkola Nr 5
- Miejskiego Przedszkola Nr 6
- Ośrodka Pomocy Społecznej
- Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
oraz otwarcie i prowadzenie docelowo rachunków bieżących
w sytuacji konieczności przekształcenia poprzez likwidację :
- Miejskiego Przedszkola nr 2
- Miejskiego Przedszkola Nr 3
- Miejskiego Przedszkola Nr 5
- miejskiego Przedszkola Nr 6
- Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
dla jednostek organizacyjnych Gminy, które powstaną w miejsce w/w
zakładów budżetowych.
2.1.3. Otwarcie i prowadzenie docelowo 70 rachunków pomocniczych.
2.1.4. Realizację poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego w banku
obsługującym.
2.1.5. Realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach
2.1.6. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych
2.1.7. Potwierdzanie stanu salda
2.1.8. Wydawanie wyciągów bankowych z potwierdzonymi przez Bank
załącznikami
2.1.9. Wydawanie książeczek czekowych (czeków)
2.1.10. Sporządzanie odpisów dokumentów
2.1.11. Odtwarzanie historii rachunku
2.1.12. Udzielanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (ROR)
Gminy Żagań o statusie miejskim do 2.000.000 złotych w skali rocznej.
2.1.13. Obsługa elektroniczna każdej z wymienionych w punkcie 2.1.1 i 2.1.2
jednostek organizacyjnych Gminy.
2.1.14. Przyjmowanie lokat jednodniowych (nocnych) i weekendowych.
2.1.15. Obsługa teleserwisowa – informacje udzielane telefonicznie.
2.1.16. Inne czynności nie wymienione w punktach od 2.1.1 do 2.1.15, które
mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia.

2.2. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, formularzu
ofertowym oraz załącznikach jest mowa o :
- prowizji – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od
kwoty (wartości)
- opłacie- należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od
czynności.
2.3. Wykonawca musi skalkulować prowizje i opłaty tak, aby nie uległy
zmianom w trakcie trwania umowy.
2.4. Wszystkie wartości powinny być podane liczbowo i słownie,
niedopuszczalne jest stawianie znaków „-„ lub wpisywanie wyrazów „bez
opłat” itp. w przypadku gdy dana wartość wynosi zero.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 1 stycznia 2008 r.
zakończenie 31 grudnia 2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie
składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
b)Aktualny odpis dokumentu potwierdzającego prawo do występowania w
obrocie prawnym w zależności od ustawy na mocy, której utworzony
został bank:
- prawo bankowe
- prawo bankowe, za zgodą prezesa NBP w porozumieniu z ministrem
Finansów,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy
konsorcjant składa oddzielnie.
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono
badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o
rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu
albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty
określające obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie
dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- za ten okres.
6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
6.2 lit.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert oraz ich wagi.
8.2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:
Kryterium: Cena (koszt obsługi) - waga 50 %
Kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych - waga 50 %

8.3. Sposób obliczania wartości spełnienia kryterium przez Wykonawcę .

8.3.1. Cena (koszt obsługi bankowej ) ( K ) – ( 50%) 0- 100 pkt
W kryterium tym brane będą pod uwagę wszystkie składniki kosztów
związanych z obsługą bankową wyliczoną na podstawie formularza
cenowego zawierającego :

Lp.
Operacje bankowe dla kredytu w rachunku bieżącym Jednostka miary Łączny koszt operacji bankowych
1. 2 3 4
1. Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym PLN
2. Pozostałe opłaty i prowizje PLN


3.
RAZEM
PLN

Należy przedłożyć symulację spłaty kredytu w rachunku bieżącym :
a) wysokość kredytu w skali jednego roku 2.000.000 złotych (koszt obsługi
kredytu w roku x 3 lata z podziałem na składowe kosztu),
b) karencja w spłacie kredytu bez okresu karencji w spłacie odsetek
wynosi: w 2008 roku - 12 miesięcy , w 2009 roku - 12 miesięcy
w 2010 roku - 12 miesięcy
c) spłata odsetek comiesięcznie
d) kredyt uruchamiany będzie w jednej transzy w drugim dniu roboczym
stycznia 2008 roku, 2009, 2010 roku.
e) spłata kredytu w jednej racie na dwa dni robocze przed końcem
każdego roku /2008,2009,2010/
f) odsetki wyliczane w oparciu o WIBOR 1M z dnia 24.09.2007r. + marża
………….%
g) należy doliczyć wszelkie koszty związane z uruchomieniem kredytu
( prowizja przygotowawcza, prowizja od uruchomienia kredytu i inne)
h) symulacja spłaty kredytu ma być wyliczona wg powyższych danych
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i
terminu zaciągania kredytu
j) nie przewiduje się zabezpieczeń kredytu do rachunku bieżącego
k) przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie
punktowana oferta proponująca najniższa cenę za wykonywanie
przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty będą przeliczane wg wzoru :

cena najniższa
C= --------------------------------- x 50 %
cena oferty badanej

8.3.2. Oprocentowanie środków pieniężnych – 50 %
a) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunku
bankowych – 90 pkt
/należy przyjąć WIBID 1M z dnia………………….. minus stała marża
banku/
b) oprocentowanie lokat- 10 pkt
- lokaty wekendowe - 5 pkt
- lokaty overnight - nocne - 5 pkt
/należy przyjąć WIBID 1M z dnia 24.09.2007 r. minus stała marża
banku/
Wysokość oprocentowania środków pieniężnych należy umieścić w
załączniku do formularza oferty.

W kryterium tym zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

g : d x b = kryterium ( P ) - oprocentowanie środków pieniężnych

g – wartość z badanej oferty ,
d – najwyższa wartość z zaoferowanych,
b – znaczenie czynnika.
Punkty w poszczególnych kryteriach zostaną wyliczone, w skali określonej w subskryteriach, w oparciu o informacje przedstawione przez Wykonawców podlegające ocenie w zakresie danego kryterium. Wszystkie punkty przyznane przez członków komisji w każdym z poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane.
Po dokonaniu oceny zostaną zsumowane punkty przyznane przez wszystkich członków komisji przetargowej dla każdej z ofert, w każdym z kryteriów i przemnożone przez procentową wagę każdego kryterium.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana ta oferta, która otrzyma najwyższą
ilość punktów.
8.4.Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do
Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający
odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana
ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8.5.Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne
czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia,
wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki
wykonania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu
wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie
odrębnych przepisów.
8.6.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. 8.7.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień
publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w
Specyfikacji kryteria oceny ofert.
9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 22 października 2007 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
,,Bankowa obsługa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz
jednostek i zakładów budżetowych Gminy,, oraz winna być opatrzona w
nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 października 2007 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 11.10.2007r.
Nr ogłoszenia 190174-2007

Żagań, dnia 10 października 2007r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-11 10:45:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-11 10:50:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-11 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1236 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »