ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu

Szczegóły informacji

Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-09-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-09-04 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19

Ogłoszono dnia: 2007-08-16 przez

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 211 000 EURO


Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55


ogłasza przetarg nieograniczony pn. „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu”.

I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie na wniosek Wykonawcy -w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 4 lub za pośrednictwem poczty
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu.
Codzienna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych będzie odbywać się w dni robocze, oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych o godzinie 7.00.

CPV – 15100000-9

Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 01.10.2007
Zakończenie – 30.09.2008r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych,
• oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,2,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa wymagany dokument oddzielnie.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie innych wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: CENA BRUTTO - waga 100%
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------- X 100%
Cena badanej oferty brutto

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 04.09.2007r. do godz. 1000czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu” oraz winna być opatrzona w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2007r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 1010czasu miejscowego.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
XII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIII. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 16.08.2007 ,nr ogłoszenia 142651-2007.



Żagań, dnia 14.08.2007

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-08-16 12:21:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-08-16 12:22:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-08-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1368 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony