ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Jarmark św. Michała pod względem artystycznym Drukuj informację Zamówienie publiczne: Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Jarmark św. Michała pod względem artystycznym

Szczegóły informacji

Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Jarmark św. Michała pod względem artystycznym

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-07-23 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-07-23 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2007-07-11 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
211 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPREZY PLENEROWEJ JARMARK ŚW. MICHAŁA POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM , w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 211.000 euro.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres CPV 92000000-1
a) Obsługę imprezy plenerowej o charakterze rodzinnym i biesiadnym
na podzamczu Żagańskiego Pałacu Kultury w Żaganiu. Wykonawca na
czas trwania imprezy zabezpieczy program artystyczny dnia 14 września
2007r. od godziny 18.00 do godziny 1.30 dnia następnego, dnia
15 września 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 1.30 dnia następnego
oraz dnia 16 września 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 22.00.

b) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne i supportujące
gwiazdy, turnieje, konkursy, rywalizacje sportowe,
- konferansjera do 7000 zł. na wszystkie dni imprezy,
- technikę estradową zgodną z wymaganiami zespołów w tym scenę,
światło, dźwięk, akustyków - na cały okres trwania imprezy,
- zapewnienie występów zespołów gwiazd z propozycją na każdy
dzień imprezy następujących grup:
. jeden dzień : Dżem lub De Mono lub Reni Jussis;
. drugi dzień : In-Grid lub Kombi lub Perfect lub Doda;
. trzeci dzień : propozycja Wykonawcy

- uwzględnienie możliwości organizacji wspólnie z zespołem Debet z
Żagania koncertu jubileuszowego 10-lecia istnienia grupy w dniu
14 września 2007 r. (Wykonawca bezpośrednio z Zespołem uzgodni
możliwość zorganizowania jubileuszu).
- zapewnienie atrakcji dla dzieci i dorosłych – jako dodatkowych atrakcji
zaproponowanych przez Wykonawcę /punktowanych przez
Zamawiającego przy ocenie ofert– 10 punktów za każdą dodatkową
atrakcję/.
- opłacenie ZAIKS-u
- zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania
imprezy na podzamczu ŻPK.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 14 września 2007 r.
zakończenie 16 września 2007r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane
należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu
przez jednego z konsorcjantów.
6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
6.2 lit.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 60 %.
inne kryterium - dodatkowe atrakcje proponowane przez Wykonawcę
/imprezy towarzyszące/ - 40%
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------100 pkt x 60 %
cena badanej oferty brutto

Kryterium – dodatkowe atrakcje
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Po 10 pkt. za każdą dodatkową atrakcję.
Maksymalna ilość punktów jaką możne Wykonawca uzyskać – 100 pkt.
Dodatkowe atrakcje = ilość przyznanych punktów x 40%

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 23 lipca 2007 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
,,Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Jarmark św. Michała pod
względem artystycznym,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 lipca 2007 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 10.07.2007 r.
Nr ogłoszenia 116026-2007

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-11 15:56:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-11 15:56:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-11 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2263 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony