ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa oświetlenia ulic Środkowej, Piaskowej, Nowej w Żaganiu – etap I ul. Środkowa odcinek Konarskiego-KońcowaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa oświetlenia ulic Środkowej, Piaskowej, Nowej w Żaganiu – etap I ul. Środkowa odcinek Konarskiego-Końcowa

Szczegóły informacji

Budowa oświetlenia ulic Środkowej, Piaskowej, Nowej w Żaganiu – etap I ul. Środkowa odcinek Konarskiego-Końcowa

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-06-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-06-15 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26- Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych

Ogłoszono dnia: 2007-06-05 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
60 000 euro, w trybie przetargu ograniczonego
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY ŚRODKOWEJ, PIASKOWEJ, NOWEJ W ŻAGANIU- ETAP I ul. Środkowa odcinek Konarskiego-Końcowa i zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
CPV 45316110-9 45315300-1
1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje wykonanie
oświetlenia ulicy Środkowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą
Konarskiego do skrzyżowania z ulicą Końcową.
1.2.Zakres prac w szczególności obejmuje:
- ręczne kopanie rowów dla kabli - 208,00 m
- układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m – 236,00m
- stawianie słupów oświetleniowych o wysokości 5,5m - szt. 8
- montaż opraw oświetleniowych - szt. 8
- wykonanie pomiarów
1.3. Ponadto Wykonawca powinien uwzględnić – na etapie składania ofert:
- koszt opracowania dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia
robót,
- koszt obsługi geodezyjnej ( w tym m.in. mapy i obmiar powykonawczy).
1.4.Zakres prac przewidzianych do wykonania wyszczególniony jest w
projekcie budowlanym z 2006 r. opracowanym przez Przedsiębiorstwo
Inwestycyjno Usługowe Budownictwa „LEADER”, ul. Osadników
Wojskowych Nr 40/7, 68-200 Żary, który będzie dostępny na etapie
zaproszenia do składania ofert.
2. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie – pożądany termin realizacji w ciągu miesiąca od dnia
zawarcia umowy z Wykonawcą.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania
doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
5.3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę
robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego
określona w punkcie 5.2.
5.4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający
zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą
liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.
6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i
dokumenty:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z:

a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
i zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym
zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
c) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności
d) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie.
e) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
przedmiotowych robót /w zakresie instalacji elektrycznych/.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w punkcie 6.1.lit. b składa dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym
mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
6.8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.9. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.

7. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 7 wykonawców.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami
i dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17
pok. nr 26- Wydział Kontroli i Zamówień publicznych, do dnia 15 czerwca
2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być
oznaczona :
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na
„Budowę oświetlenia ulic Środkowej, Piaskowej, Nowej w Żaganiu – etap
I ul. Środkowa odcinek Konarskiego-Końcowa” nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu, faksu.
10.2.Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym
nastąpi w dniu 15 czerwca 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w
pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA DOKONAĆ WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI
ELEKTRONICZNEJ.
13. Ogłoszenie zostało opublikowane na portalu Urzędu Zamówień
Publicznych w dniu 5 czerwca 2007r. nr OWP/2007/06/05-911640

Żagań, dnia 4 czerwca 2007r.
JCh/
Burmistrz Miasta

Sławomir Kowal

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-05 15:28:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-05 15:28:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-06-05 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2273 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony