ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont dachu zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego w Żaganiu przy Placu Klasztornym 2 w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont dachu zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego w Żaganiu przy Placu Klasztornym 2 w Żaganiu

Szczegóły informacji

Remont dachu zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego w Żaganiu przy Placu Klasztornym 2 w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Wniebowzięcia NMP

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-06-12 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-06-12 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Wniebowzięcia NMP, ul. Plac Klasztorny 2

Ogłoszono dnia: 2007-06-01 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO w trybie przetargu ograniczonego

Parafia Rzymsko-Katolicka
pw. Wniebowzięcia NMP
ul. Plac Klasztorny 2
68-100 Żagań
Tel. (068)- 377 2982
Ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn:
„Remont dachu zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego w Żaganiu przy Placu Klasztornym 2 w Żaganiu” CPV – 45260000-7

1. Przedmiot zamówienia publicznego.
1.1 Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:

„Wykonanie remontu dachu o powierzchni ok. 410 m² zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego przy Placu Klasztornym w Żaganiu”
Prace w szczególności do wykonania obejmują:
- wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej
- wzmocnienie dochodzących krokwi
-wzmocnienie nakładkami przeciętych elementów ram
- wymianę skorodowanych łat
- rozebranie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej – 410 m²
- pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną z przymocowaniem wkrętami do łat – 410 m²
- zabezpieczenie więźby przed korozją biologiczną
- rozebranie obróbek blacharskich murów ogniotrwałych, okapów , kołnierzy gzymsow itp. z blachy nie nadającej się do użytku – 58 m²
- wykonanie i montaż obróbek blacharskich. Gzymsy i pasy elewacyjne - 58 m²
- rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku – 24 m²
- wykonanie i zawieszenie rynien półokrągłych o średnicy 18 cm – 24 m²

2. Informacje dotyczące ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od zawarcia umowy
zakończenia – wymagany termin nie później niż do 15.11.2007r
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
W postępowaniu udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie przedmiotowego zamówienia złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z żądanymi oświadczeniami i dokumentami, spełniającymi warunki określone w Ustawie Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm/.
5.1 Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełnionego warunki,
jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
5.2 Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania doświadczenia zawodowego , jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania / w tym udokumentowane 3 roboty konserwatorsko-budowlane wykonania więźby dachowej na obiektach sakralnych/ oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

5.3 Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykonaną przez Wykonawcę robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego.
5.4 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6.1 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z:
a) oświadczeniem zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i zgodnie z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych,
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych , / dot. podmiotów zbiorowych/ , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
e) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
f) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zapisem pkt 5.2 ogłoszenia.
g) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowych robót
6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1 lit. b, c, d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
6.4 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5 Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.6 Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
6.7 Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności – wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
6.8 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/ nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .
6.9 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.
7. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie
7 wykonawców .
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1 Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie:

Ceny – 100%
9.2 Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaka po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3 Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących
zasad:
Kryterium – cena


Cena oferowana minimalna brutto
Cena=-------------------------------------------- x 100%
Cena badanej oferty brutto
10. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

10.1 Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Wniebowzięcia NMP, ul. Plac Klasztorny 2, 68-100 Żagań do dnia 12 czerwca 2007 roku do godz. 10,00 czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na „Remont dachu zabytkowego Zespołu Poaugustiańskiego przy Placu Klasztornym w Żaganiu ” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
10.2 O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
10.3 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
10.4 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
10.5 Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikacje istotnych warunków zamówienia.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
12. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Żagań, dnia 30 maj 2007 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-06-01 15:48:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-06-01 15:49:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-06-01 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1163 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony