ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich

Szczegóły informacji

Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-06-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-06-15 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19

Ogłoszono dnia: 2007-05-29 przez Izabela Gaweł

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO


Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55


ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi pn. „Przygotowywanie
i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich”.
I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP – przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy/ za pośrednictwem poczty/, dopiero od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu zamówień Publicznych.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiot zamówienia i zakres usługi przewidzianej do wykonania:
Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich – do 50 osób (miesięcznie) przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Miejsce wydawania posiłków – lokal na terenie miasta Żagania o lokalizacji pozwalającej na łatwe dotarcie osób korzystających.

CPV – 555321000-6
Zakres usługi w szczególności obejmuje:
• przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych przez 5 dni
w tygodniu, sporządzanych z zachowaniem obowiązujących norm żywienia dzieci i młodzieży oraz wdrożonych systemów: GHP – Dobrej Praktyki Higienicznej, GMP – Dobrej Praktyki Produkcyjnej, HACCP – System Analizy Zagrożeń Krytycznych Punktów Kontroli..
• obiady powinny być sporządzane wg następujących norm ilościowych:
zupa – 500 ml,
kotlet – 100 g,
gulasz – 150 g,
ziemniaki – 250 g,
kasza – 200 g,
makaron – 200 g,
surówka – 100 g,
kompot – 200 ml.

Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 03.09.2007r.
Zakończenie – 30.06.2008r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych,
• oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,2,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywności HACCP w jednostce realizującej przedmiot zamówienia.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
ceny – 100%.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena
Oferowana cena minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------ x 100%
Cena badanej oferty brutto
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uznaje ofertę z najniższą wartością brutto wskazaną w ofercie.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 15.06.2007r. do godz. 10.00 czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Przygotowywanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów szkół średnich” oraz winna być opatrzona
w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2007r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 10.10 czasu miejscowego.
X. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Ogłoszenie umieszczono na portalu UZP w dniu 25.05.2007 roku Nr OWP/2007/05/25 – 1457040.



Żagań, dnia 25.05.2007

Załączniki

  • (ZIP, 49.7 KiB) Data publikacji: 2007-05-29 | Data wytworzenia informacji: 2007-05-29

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Gaweł
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Gaweł
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-05-29 11:36:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-05-29 13:22:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-05-29 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony