ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Żagańska Majówka pod względem artystycznymDrukuj informację Zamówienie publiczne: Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Żagańska Majówka pod względem artystycznym

Szczegóły informacji

Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Żagańska Majówka pod względem artystycznym

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-04-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-04-12 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-03-29 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPREZY PLENEROWEJ ŻAGAŃSKA MAJÓWKA POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM.
1. Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać
na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i
Zamówień Publicznych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: CPV 92000000-1
a) Obsługę imprezy plenerowej o charakterze rodzinnym oraz biesiadnym
na podzamczu Żagańskiego Pałacu Kultury w Żaganiu.
Wykonawca na czas trwania imprezy zabezpieczy program artystyczny
w okresie od:
- dnia 1maja 2007r. od godziny 14.00 do godziny 01.00 dnia następnego;
- dnia 2 maja 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 01.00 dnia następnego;
- dnia 3 maja 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 22.00.
b) Zakres usługi obejmuje w szczególności:
- dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne i supportujące
gwiazdy, turnieje, konkursy, rywalizacje sportowe,
- konferansjera do 7000 zł. na wszystkie dni imprezy,
- technikę estradową zgodną z wymaganiami zespołów w tym scenę,
światło, dźwięk, akustyków - na cały okres trwania imprezy,
c) Wykonawca zapewnia występ zespołów gwiazd z propozycją na każdy
dzień imprezy grup:
- jeden dzień :Elektryczne Gitary lub 2 plus 1 lub Trubadurzy lub Szymon
Wydra i Carpe Diem lub Mandaryna;
- drugi dzień : Czerwone Gitary lub Monika Brodka lub Hey lub Varius
Manx lub Reni Jusis lub Goya;
- trzeci dzień : propozycja Wykonawcy lub Pogodno
d) ponadto Wykonawca zapewnia :
. atrakcje dla dzieci i dorosłych – jako dodatkowe atrakcje
zaproponowane przez Wykonawcę /punktowane przez Zamawiającego
przy ocenie ofert– 10 punktów za każdą dodatkową atrakcję/.
. opłatę dla ZAIKS-u
. całodobową ochronę osób i mienia podczas trwania imprezy /ochrona
związana ze sceną i wokół sceny/.
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 1 maja 2007 r.
zakończenie 3 maja 2007r.
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te
zostały wykonane należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu
przez jednego z konsorcjantów.
5.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
5.2 lit.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
5.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
5.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
5.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 60 %.
inne kryterium - dodatkowe atrakcje proponowane przez Wykonawcę
/imprezy towarzyszące/ - 40%
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------100 pkt x 60 %
cena badanej oferty brutto

Kryterium – dodatkowe atrakcje
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Po 10 pkt. za każdą dodatkową atrakcję.
Maksymalna ilość punktów jaką możne Wykonawca uzyskać – 100 pkt.
Dodatkowe atrakcje = ilość przyznanych punktów x 40%

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 12 kwietnia 2007 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
,,Realizacja koncertów oraz imprezy plenerowej Żagańska Majówka pod
względem artystycznym,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 kwietnia 2007 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
11. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie portalu Urzędu Zamówień
Publicznych w dniu ………………………nr ……………………………………..

Żagań, dnia 29 marca 2006r.

 

TREŚĆ ZAPYTAŃ DO SIWZ NA „REALIZACJĘ KONCERTÓW ORAZ IMPERZY PLENEROWEJ ŻAGAŃSKA MAJÓWKA POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM”
 

W związku ze złożonym przez Jednego z Wykonawców zapytaniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Realizację koncertów oraz imprezy plenerowej Żagańska Majówka pod względem artystycznym", zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - art.38 ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm.) Zamawiający przedkłada Państwu poniżej treść zapytań wniesionych przez Wykonawcę oraz wyjaśnienia Zamawiającego.

Pytanie 1.
Polisa OC Firmy – czy satysfakcjonuje Państwa ubezpieczenie tej konkretnej imprezy od odpowiedzialności cywilnej?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
Pytanie 2.
Referencje – nasza firma działa od stycznia 2006 r. Jak dotąd zorganizowaliśmy wiele imprez tego typu, jednak na mniejszą skalę. Czy brak referencji dot. organizacji przedsięwzięć na podobną skalę może mieć wpływ na wynik procedur przetargowych?
Odpowiedź 2:
Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy niż 3 lata Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz wykonywanych usług w okresie prowadzonej działalności, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Złożenie dokumentu niezgodnego z treścią zapisu punktu 11.4 SIWZ
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
Pytanie 3
Ochrona imprezy- SIWZ zakłada ochronę sceny, natomiast we wzorze ( paragraf 2, punkt b) określone jest zobowiązanie Zleceniodawcy do : „zapewnienia zawodowej ochrony zabezpieczającej imprezę” . Prosimy o doprecyzowanie zakresu kompetencji pomiędzy stronami, celem oszacowania kosztów ochrony.
Odpowiedź :
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył całodobową ochronę osób i mienia podczas trwania imprezy ale związaną ze sceną i wokół sceny. Natomiast Zamawiający zabezpiecza ochronę zawodową całości imprezy.
Pytanie 4
Czy przedstawiony w SIWZ wzór umowy podlegać będzie ewentualnym negocjacjom, czy też jest wersją ostateczną?
Odpowiedź:
Wzór projektu umowy jest wersją ostateczną i nie będzie podlegał żadnym negocjacjom z Wykonawcą. Na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia składa się między innymi wzór projektu umowy.
Pytanie 5
W jakim celu ograniczono kwotę przeznaczoną na honorarium konferansjera ?
Odpowiedź:
Zamawiający ograniczył kwotę przeznaczoną na honorarium konferansjera żeby mieć wpływ na kształtowanie kosztów imprezy / konferansjerka w kwocie do 7000 zł./.
Pytanie 6
Prosimy o podanie przewidywanej liczby uczestników imprezy.
Odpowiedź:
Organizowana impreza jest imprezą plenerową, zatem liczba uczestników jest zmienna i zależy od wielu czynników takich jak pogoda, występ gwiazdy w danym dniu imprezy, imprezy towarzyszące. Biorąc pod uwagę lata ubiegłe można przypuszczać, że w imprezie weźmie udział około 5000 uczestników.
Pytanie 7
Prosimy o przedłożenie planu zagospodarowania terenu podzamcza, wykorzystywanego podczas imprezy.
Dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia nie jest wymagany plan zagospodarowania terenu podzamcza, dlatego też Zamawiający nie dysponuje takowym planem
Żagań, dnia 5 kwietnia 2007 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-30 08:50:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-30 08:53:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-03-29 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2476 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony