Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy OPS w Żaganiu
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Data udostępnienia: 2013-02-15
Ogłoszono dnia: 2013-02-15 przez Elżbieta Światłowska
Termin składania dokumentów: 2013-03-01 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia wyższe zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 – letnia praktyka
w księgowości lub wykształcenie średnie: średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 – letnia praktyka
w księgowości,
dobra znajomość Ustawy o finansach publicznych,
dobra znajomość Ustawy o rachunkowości,
dobra znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych,
dobra znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
dobra znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
dobra znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
dobra znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
dobra znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,
dobra znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych kwalifikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
znajomość Kodeksu pracy,
dobra znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych,
dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia wyższe zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 – letnia praktyka
w księgowości lub wykształcenie średnie: średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 – letnia praktyka
w księgowości,
dobra znajomość Ustawy o finansach publicznych,
dobra znajomość Ustawy o rachunkowości,
dobra znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych,
dobra znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
dobra znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
dobra znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
dobra znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
dobra znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,
dobra znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych kwalifikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
znajomość Kodeksu pracy,
dobra znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych,
dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
znajomość specyfiki pracy w jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego,
znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
biegła znajomość obsługi komputera:
- pakietu MS Office,
- programu Płatnik ZUS,
- programu Budżet – księgowość budżetowa z planowaniem,
praktyczna umiejętność stosowania procedur zamówień publicznych,
wiedza z zakresu realizacji wniosków o dofinansowanie projektów ze środków UE,
umiejętność tworzenia wewnętrznych aktów prawnych i projektów umów,
umiejętność pracy w zespole, organizacji czasu pracy, logicznego myślenia, selekcji informacji, korzystania z przepisów prawa, odporność na stres, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, sumienność, rzetelność i komunikatywność,
znajomość zasad ochrony danych osobowych,
dyspozycyjność.
znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
biegła znajomość obsługi komputera:
- pakietu MS Office,
- programu Płatnik ZUS,
- programu Budżet – księgowość budżetowa z planowaniem,
praktyczna umiejętność stosowania procedur zamówień publicznych,
wiedza z zakresu realizacji wniosków o dofinansowanie projektów ze środków UE,
umiejętność tworzenia wewnętrznych aktów prawnych i projektów umów,
umiejętność pracy w zespole, organizacji czasu pracy, logicznego myślenia, selekcji informacji, korzystania z przepisów prawa, odporność na stres, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, sumienność, rzetelność i komunikatywność,
znajomość zasad ochrony danych osobowych,
dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało m. in.:
wykonywanie obowiązków i ponoszenie odpowiedzialności w zakresie:
1) prowadzenia rachunkowości jednostki;
2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywania wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
opracowywanie projektów planów finansowych jednostki, analiz wykonania planu i budżetu oraz przygotowywanie wniosków z analiz,
bieżące kontrolowanie wykonania budżetu OPS,
dekretowanie dowodów księgowych,
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,
zatwierdzanie dowodów do wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, sprawdzanie dokumentów finansowych, faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym,
opracowanie projektu zarządzenia wewnętrznego Kierownika jednostki
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz czuwanie nad jej prawidłowym rozliczeniem,
kontrolowanie kasy i organizacja sprawnej wypłaty,
przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,
przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
załatwianie korespondencji dot. księgowości,
dbałość o należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, książeczek czekowych i innej dokumentacji związanej z księgowością,
kierowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników działu księgowości.
wykonywanie obowiązków i ponoszenie odpowiedzialności w zakresie:
1) prowadzenia rachunkowości jednostki;
2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywania wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
opracowywanie projektów planów finansowych jednostki, analiz wykonania planu i budżetu oraz przygotowywanie wniosków z analiz,
bieżące kontrolowanie wykonania budżetu OPS,
dekretowanie dowodów księgowych,
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,
zatwierdzanie dowodów do wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, sprawdzanie dokumentów finansowych, faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym,
opracowanie projektu zarządzenia wewnętrznego Kierownika jednostki
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz czuwanie nad jej prawidłowym rozliczeniem,
kontrolowanie kasy i organizacja sprawnej wypłaty,
przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,
przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
załatwianie korespondencji dot. księgowości,
dbałość o należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, książeczek czekowych i innej dokumentacji związanej z księgowością,
kierowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników działu księgowości.
V. Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
list motywacyjny,
życiorys (CV),
świadectwa pracy (kserokopie),
dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopie),
zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. (kserokopie),
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
list motywacyjny,
życiorys (CV),
świadectwa pracy (kserokopie),
dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopie),
zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. (kserokopie),
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Oświadczenie z klauzulą:*
a) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,
b) „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U.
z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-03-01 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro lub drogą pocztową
w terminie do 1 marca 2013 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy OPS w Żaganiu”.
o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
w terminie do 1 marca 2013 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy OPS w Żaganiu”.
Dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 68/478 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci będą poinformowaniBliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 68/478 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
* druk kwestionariusza można pobrać w siedzibie jednostki dokonującej naboru lub na stronie internetowej OPS w Żaganiu pod adresem www.ops.zagan.pl
* druki oświadczeń z klauzulą można pobrać na stronie internetowej OPS w Żaganiu
www.ops.zagan.pl
* druki oświadczeń z klauzulą można pobrać na stronie internetowej OPS w Żaganiu
www.ops.zagan.pl