Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego
Data udostępnienia: 2015-11-19
Ogłoszono dnia: 2015-11-19 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.9.2015
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie – ekonomiczne ;
- co najmniej 3-letni staż pracy;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych;
- wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, rzetelność, łatwość komunikowania się;
- zdolność analitycznego i logicznego myślenia;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych;
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku dotyczącym zamówień publicznych lub zagadnień księgowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Inspektora w Wydziale Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- sporządzenie rocznych planów kontroli w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy oraz w Urzędzie Miasta,
- organizowanie i prowadzenie kontroli w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy oraz w Urzędzie Miasta, zgodnie z przyjętym planem kontroli oraz na polecenie Burmistrza niezależnie od planu w trybie kontroli doraźnej,
- sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
- opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych,
- prowadzenie rejestru oraz akt kontroli zgodnie z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej,
- przyjmowanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczającej 30 000 euro,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczających 30 000 euro – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- rozstrzyganie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów o udzielenie w/w zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczających 30 000 euro,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zawieranych umów w ramach zamówień publicznych powyżej 6 000 euro a nieprzekraczających 30 000 euro oraz sprawozdawczości w tym zakresie,
- udział w pracach komisji ds. przetargów na zbycie nieruchomości,
- przygotowywanie informacji publicznych do udostepnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
- realizacja innych zadań z zakresu pracy Wydziału, a powierzonych przez Naczelnika Wydziału.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-10 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Inspektora WZP ”
„Nabór na Inspektora WZP ”
VII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, z windą dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-19 12:57:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-19 12:58:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-09 10:27:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3811 raz(y) |