Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego – Biuro Architektury
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego
Data udostępnienia: 2014-10-22
Ogłoszono dnia: 2014-10-22 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2014-11-13 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.5.2014
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe administracyjne lub pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw (architektura, urbanistyka),
- co najmniej roczny staż pracy;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, Ustawa Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi , Kodeks postępowania administracyjnego; Kodeks cywilny;
- umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / t.j Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 /,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność;
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne;
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, Ustawa Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego – Biuro Architektury przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym;
- prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją terenów miejskich;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną i remontami obiektów zabytkowych;
- prowadzenie spraw z zakresu administrowania, planowania i nadzoru architektoniczno-budowlanego.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV, powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-11-13 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego – Biuro Architektury”
oraz imię i nazwisko oraz miejscowość zamieszkania kandydata.
„Nabór na Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego – Biuro Architektury”
oraz imię i nazwisko oraz miejscowość zamieszkania kandydata.
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-22 15:14:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-22 15:15:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-01-19 10:18:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8157 raz(y) |