Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.6.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.6.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent w Wydziale Spraw Obywatelskich
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2013-10-23
Ogłoszono dnia: 2013-10-23 przez Grażyna Niklewicz
Termin składania dokumentów: 2013-11-12 17:00:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.6.2013
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych, kodeks postepowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej;
- umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm./,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność;
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne;
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane jest wykształcenie wyższe - administracyjne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Referent w Wydziale Spraw Obywatelskich, przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem na pobyt stały, czasowy i wymeldowaniem;
- wydawanie zaświadczeń, z akt ewidencji ludności;
- prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji ludności;
- udzielanie informacji o danych osobowych , w tym adresowych o osobach zameldowanych w Żaganiu;
- występowanie z wnioskami do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych o nadanie numeru PESEL;
- dokonywanie aktualizacji każdej zmiany danych osobowych oraz w zbiorze PESEL;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny meldunkowej;
- prowadzenie, aktualizowanie stałego rejestru wyborców;
- sporządzanie spisów wyborców;
- w razie konieczności zastępstwo na stanowisku dowodów osobistych w zakresie:
- sporządzania wniosków dowodowych w przypadku wymiany, utraty, wydania pierwszego dowodu, wydawanie dowodów, obsługa systemu teleinformatycznego na stanowisku dowodów osobistych.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-11-12 17:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Referenta WSO”
„Nabór na Referenta WSO”
VII. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.