ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.5.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.5.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Administracyjno - Prawnym – stanowisko ds. kadr

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Administracyjno - Prawny

Data udostępnienia: 2013-09-02

Ogłoszono dnia: 2013-09-02 przez Magdalena Wiadomska - Łażewska

Termin składania dokumentów: 2013-09-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.5.2013

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Kodeks pracy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych Kodeks postępowania administracyjnego;
  • umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych;
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.    o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm./,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność;
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne;
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. kadr i/lub płac.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Inspektora w Wydziale Administracyjno - Prawnym  – stanowisko ds. kadr, przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
  1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów podległych  jednostek organizacyjnych, w szczególności:
  • prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych podległych Gminie,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, zwolnień z pracy, awansowaniem i wynagradzaniem pracowników Urzędu oraz rentami i emeryturami,
  • prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • gospodarowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • przygotowywanie konkursów na stanowiska pracy w Urzędzie oraz informowanie o zbliżających się terminach konkursów na stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych podległych Gminie,
  • naliczanie wynagrodzeń, pochodnych od wynagrodzeń oraz wykonywanie wszystkich innych czynności związanych z wynagrodzeniami pracowniczymi i ich rozliczeniami dla pracowników Urzędu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-09-24 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na Inspektora  WIO

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony