ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2013-04-23

Ogłoszono dnia: 2013-04-23 przez Magdalena Wiadomska - Łażewska

Termin składania dokumentów: 2013-05-13 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2013

Zlecający: Pełniąca Funkcję Burmistrza Miasta Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie wyższe administracyjne;
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o transporcie drogowym, Ustawa   o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawa                        o zgromadzeniach, zbiórkach publicznych, Kodeks postepowania administracyjnego, Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
  • biegła umiejętność obsługi komputera;
  • komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne;
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Podinspektora w  Wydziale Spraw Obywatelskich przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, m. in.:
  • prowadzenie spraw związanych z wymeldowaniem na wniosek strony lub z urzędu, przygotowywanie decyzji administracyjnych;
  • prowadzenie spraw związanych z organizowaniem zbiórek publicznych, przygotowywanie decyzji administracyjnych;
  • prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zgromadzeń;
  • przygotowywanie zezwoleń na alkohol;
  • wydawanie licencji na zarobkowy przewóz osób taxi.
Istnieje możliwość  obsługi stanowiska dowodów osobistych w zakresie:
  • sporządzanie wniosków dowodowych w przypadku wymiany, utraty i wydania pierwszego dowodu osobistego.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-05-13 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór  na Podinspektora WSO”
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
 
« powrót do poprzedniej strony