ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.2.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.2.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Strażnik Straży Miejskiej w Żaganiu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska w Żaganiu

Data udostępnienia: 2013-04-19

Ogłoszono dnia: 2013-04-19 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2013-05-06 15:30:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.2.2013

Zlecający: Pełniąca Funkcję Burmistrza Miasta Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie co najmniej średnie;
2)co najmniej 5 – letni staż pracy;
3)ukończone 21 lat,  a nie ukończone 35 lat;
4)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5)posiadanie obywatelstwa polskiego;
6)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz przestępstwa karnoskarbowe;
7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku potwierdzony orzeczeniem lekarskim, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia     5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 150, poz. 1012);
8)nieposzlakowana (nienaganna) opinia;
9)uregulowany stosunek do służby wojskowej;
10)znajomość regulacji prawnych, a w szczególności ustroju administracji publicznej:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- kodeksu pracy;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- ustawy o strażach gminnych (miejskich) i przepisów wykonawczych;
- ogólna znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska oraz przepisów z zakresu porządku publicznego;
- oraz innych ustaw związanych z funkcjonowaniem straży (gminnych) miejskich.
b. Wymagania dodatkowe:
1)prawo jazdy kat. B;
2)znajomość technik samoobrony;
3)obsługa komputera w zakresie pakietu OFFICE (World, Exel);
4)umiejętność pracy w zespole;
5)dyspozycyjność;
6)wysoka kultura osobista;
7)komunikatywność, odporność na stres, zdyscyplinowanie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz z ustaw i aktów prawa miejscowego.

V. Wymagane dokumenty:

a)uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
b)życiorys - curriculum vitae;
c)kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
f)oryginał kwestionariusza osobowego;
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
h)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku strażnika;
i)oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
k)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-05-06 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
UWAGA
Od 6 maja zmiana godzin pracy Urzędu Miasta Żagań
od poniedziałku do piątku: 7:30 - 15:30
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór  na  Strażnika  Straży  Miejskiej ”
 

VII. Informacje dodatkowe:

1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
2.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
4.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
6.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony