ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo - Budżetowy

Data udostępnienia: 2013-04-12

Ogłoszono dnia: 2013-04-12 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2013-04-26 16:00:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.1.2013

Zlecający: Pełniąca Funkcję Burmistrza Miasta Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych,  Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Podinspektora w  Wydziale Finansowo - Budżetowym przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, m. in.:
  • przyjmowanie i kontrola prawidłowości wypełnionych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • wprowadzanie do systemu księgowo- finansowego danych wynikających z w/w deklaracji,
  • księgowanie wpływów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami,
  • uzgadnianie obrotów i sald  księgi analitycznej z księgą syntetyczną w zakresie prowadzonej ewidencji opłat,
  • wystawianie  po upływie terminu płatności upomnień a następnie tytułów wykonawczych ,
  • podejmowanie działań zmierzających do ustalenia danych wszystkich zobowiązanych do dokonywania opłat,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie wymiaru  w/w opłat,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami,
  • sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji w przedmiotowym zakresie.

V. Wymagane dokumenty:

a)uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)życiorys - curriculum vitae,
c)kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i)oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
k)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-04-26 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór  na Podinspektora WFB”
 

VII. Informacje dodatkowe:

1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
2.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
4.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
6.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony