ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.5.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.5.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2012-12-13

Ogłoszono dnia: 2012-12-13 przez Magdalena Wiadomska - Łażewska

Termin składania dokumentów: 2013-01-04 16:00:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.5.2012

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe  – z zakresu budownictwa lub administracyjne
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane  oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- wymagana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu drogownictwa, geodezji 
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Podinspektora w Wydziale Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, m. in.:
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją dróg gminnych;
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem nawierzchni ulic i chodników, 
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem parkingów znajdujących się na terenach komunalnych,
- przygotowywanie projektów decyzji dotyczących uzgodnienia lokalizacji sieci lub zjazdów w pasie drogowym,
- przygotowywanie projektów decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmiany kategorii dróg (pozbawienie lub zaliczenie do kategorii dróg gminnych),
- współpraca z zarządcami dróg pozostałych kategorii,
- realizacja zadań związanych z organizacją ruchu drogowego na drogach gminnych.

V. Wymagane dokumenty:

a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenie o niekaralności,
h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie  zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy  mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
cywilnej,
k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-01-04 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór  na Podinspektora WGN”

VII. Informacje dodatkowe:


1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony