ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.4.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.4.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Świadczeń Społecznych

Data udostępnienia: 2012-11-06

Ogłoszono dnia: 2012-11-06 przez Magdalena Wiadomska - Łażewska

Termin składania dokumentów: 2012-11-23 16:00:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.4.2012

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458./,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
  • komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • biegła umiejętność obsługi komputera.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Inspektora Wydziału Świadczeń Społecznych przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, m. in.:
  • przyjmowanie i kontrola prawidłowości wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  • prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie  przyznania lub odmowy przyznania dodatku mieszkaniowego,
  • przygotowywanie decyzji korygujących wysokość dodatku mieszkaniowego,
  • przygotowywanie decyzji wstrzymujących wypłatę dodatku mieszkaniowego,
  • sporządzanie zbiorczych list osób, którym przyznano dodatek mieszkaniowy,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odwołań od decyzji administracyjnych w sprawie dodatku mieszkaniowego,
  • sporządzanie decyzji o zwrocie nienależnie pobranego dodatku mieszkaniowego,
  • przygotowywanie propozycji projektu do budżetu gminy w dziedzinach wynikających z zakresu czynności,
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu dodatków mieszkaniowych,
  • przeprowadzanie wywiadu środowiskowego u najemców lub właścicieli mieszkań ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  • sporządzanie pism i prowadzenie  korespondencji z innymi instytucjami w zakresie dodatków mieszkaniowych.
 

V. Wymagane dokumenty:

a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenie o niekaralności,
h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy    o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-11-23 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na Inspektora WŚS
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
 
« powrót do poprzedniej strony