Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowo - Budżetowy
Data udostępnienia: 2013-04-12
Ogłoszono dnia: 2013-04-12 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska
Termin składania dokumentów: 2013-04-26 16:00:00
Nr ogłoszenia: B. 2110.II.1.2013
Zlecający: Pełniąca Funkcję Burmistrza Miasta Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, m. in.:
- przyjmowanie i kontrola prawidłowości wypełnionych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wprowadzanie do systemu księgowo- finansowego danych wynikających z w/w deklaracji,
- księgowanie wpływów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami,
- uzgadnianie obrotów i sald księgi analitycznej z księgą syntetyczną w zakresie prowadzonej ewidencji opłat,
- wystawianie po upływie terminu płatności upomnień a następnie tytułów wykonawczych ,
- podejmowanie działań zmierzających do ustalenia danych wszystkich zobowiązanych do dokonywania opłat,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie wymiaru w/w opłat,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami,
- sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji w przedmiotowym zakresie.
V. Wymagane dokumenty:
a)uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)życiorys - curriculum vitae,
c)kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i)oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
k)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
b)życiorys - curriculum vitae,
c)kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i)oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
k)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-04-26 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Podinspektora WFB”
„Nabór na Podinspektora WFB”
VII. Informacje dodatkowe:
1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
2.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
4.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
6.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
4.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
6.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2013
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-04-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-04-12 16:04:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-04-12 16:04:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-06 10:21:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6515 raz(y) |