Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: kasjer - księgowa
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Data udostępnienia: 2012-10-15
Ogłoszono dnia: 2012-10-15 przez Elżbieta Światłowska
Termin składania dokumentów: 2012-10-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• wykształcenie średnie (wymagany minimum dwuletni staż pracy
w księgowości) lub wykształcenie wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym),
• dobra znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych
z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach z opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, ksero),
• umiejętność obsługi programu komputerowego „Księgowość budżetowa”,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ,
• dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
• zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• wykształcenie średnie (wymagany minimum dwuletni staż pracy
w księgowości) lub wykształcenie wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym),
• dobra znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych
z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach z opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych,
• dobra znajomość przepisów Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, ksero),
• umiejętność obsługi programu komputerowego „Księgowość budżetowa”,
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ,
• dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
• znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
• znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
• umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność i obiektywizm w ustalaniu stanu faktycznego, kreatywność, samodyscyplina, terminowość, łatwość uczenia się,
• odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
• preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• znajomość zasad ochrony danych osobowych,
• odporność na stres,
• komunikatywność.
• znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
• umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność i obiektywizm w ustalaniu stanu faktycznego, kreatywność, samodyscyplina, terminowość, łatwość uczenia się,
• odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
• preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• znajomość zasad ochrony danych osobowych,
• odporność na stres,
• komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało m. in.:
• dokonywanie wypłat zasiłków pieniężnych dla klientów OPS,
• dokonywanie wypłat gotówki z kasy na wynagrodzenia dla pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach projektu EFS,
• dokonywanie wypłat gotówki z kasy na podstawie dowodów źródłowych tj. faktury, rachunki, delegacje, wnioski na zaliczkę, kasa wypłaci,
• przyjmowanie wpłat za usługi opiekuńcze, obiady, dzierżawę i innych dot. OPS na podstawie przychodowych dowodów kasy, tj. kwitariusz przychodowy,
• prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej kont „310” magazynu środków czystości, materiałów biurowych, artykułów żywnościowych,
• comiesięczne uzgadnianie kartotek kont „310” z kartotekami ilościowymi osób materialnie odpowiedzialnych oraz księgowością – finansową dziennik główny oraz sporządzanie protokołów z uzgodnienia magazynów,
• rozliczanie inwentaryzacji kont „310”,
• prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,
• prowadzenie abonamentów miesięcznych obiadowych i talonów na żywność dla podopiecznych wg zasad obowiązujących przy ewidencji druków ścisłego zarachowania,
• prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych (księga inwentarzowa, kartoteki imiennego wyposażenia) i rozliczanie ich inwentaryzacji,
• pełnienie zastępstwa w razie nieobecności innego pracownika księgowości.
• dokonywanie wypłat zasiłków pieniężnych dla klientów OPS,
• dokonywanie wypłat gotówki z kasy na wynagrodzenia dla pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach projektu EFS,
• dokonywanie wypłat gotówki z kasy na podstawie dowodów źródłowych tj. faktury, rachunki, delegacje, wnioski na zaliczkę, kasa wypłaci,
• przyjmowanie wpłat za usługi opiekuńcze, obiady, dzierżawę i innych dot. OPS na podstawie przychodowych dowodów kasy, tj. kwitariusz przychodowy,
• prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej kont „310” magazynu środków czystości, materiałów biurowych, artykułów żywnościowych,
• comiesięczne uzgadnianie kartotek kont „310” z kartotekami ilościowymi osób materialnie odpowiedzialnych oraz księgowością – finansową dziennik główny oraz sporządzanie protokołów z uzgodnienia magazynów,
• rozliczanie inwentaryzacji kont „310”,
• prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,
• prowadzenie abonamentów miesięcznych obiadowych i talonów na żywność dla podopiecznych wg zasad obowiązujących przy ewidencji druków ścisłego zarachowania,
• prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych (księga inwentarzowa, kartoteki imiennego wyposażenia) i rozliczanie ich inwentaryzacji,
• pełnienie zastępstwa w razie nieobecności innego pracownika księgowości.
V. Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
• list motywacyjny
• życiorys (CV),
• świadectwa pracy (kserokopie),
• dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopie),
• zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. (kserokopie),
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
• list motywacyjny
• życiorys (CV),
• świadectwa pracy (kserokopie),
• dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopie),
• zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. (kserokopie),
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-10-24 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro lub drogą pocztową
w terminie do 24 października 2012 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kasjer – księgowa OPS w Żaganiu”.
Dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 68/478 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci będą informowani o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
w terminie do 24 października 2012 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kasjer – księgowa OPS w Żaganiu”.
Dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 68/478 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci będą informowani o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro lub drogą pocztową
w terminie do 24 października 2012 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kasjer – księgowa OPS w Żaganiu”.
w terminie do 24 października 2012 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kasjer – księgowa OPS w Żaganiu”.
VII. Informacje dodatkowe:
Oświadczenia z klauzulą:*
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U.
z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U.
z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,
* druk kwestionariusza można pobrać w siedzibie jednostki dokonującej naboru lub na stronie internetowej OPS w Żaganiu pod adresem www.ops.zagan.pl
* druki oświadczeń z klauzulą można pobrać na stronie internetowej OPS w Żaganiu
www.ops.zagan.pl
* druki oświadczeń z klauzulą można pobrać na stronie internetowej OPS w Żaganiu
www.ops.zagan.pl
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Światłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Światłowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-15 13:39:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-15 13:40:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-04 15:23:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5330 raz(y) |