ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.2.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.2.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej

Data udostępnienia: 2012-03-16

Ogłoszono dnia: 2012-03-16 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2012-04-13 00:00:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.2.2012

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
-    wykształcenie wyższe,
-        co najmniej 5-letni staż pracy,
-        znajomość ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych                  z realizacją zadań merytorycznych Wydziału, w tym ustawy o samorządzie gminnym,               o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, Karty Nauczyciela itp.,
-    biegła umiejętność obsługi komputera,
-    umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
-    kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
-    kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych                          z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia        17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
-    kreatywność, dyspozycyjność,
-    mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Inspektora Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej     przewidziany jest     do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie     Organizacyjnym Urzędu     Miasta Żagań, m. in.:
-    prace związane z wdrażaniem Systemu Informacji  Oświatowej,
-    opracowywanie i realizowanie kalendarza imprez miejskich należących do Wydziału,
-    organizowanie komisji dla nauczycieli ubiegających się o awans na wyższy stopień zawodowy, przygotowywanie i utrzymanie w należytym porządku niezbędnej dokumentacji,
-    przygotowywanie materiałów do oceny działania kierowników jednostek,
-    tworzenie strony internetowej Wydziału.
-    opracowanie rocznych programów współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, nadzór nad realizacją uchwalonych programów oraz prowadzenie w tym zakresie ewidencji i sprawozdawczości,
-    nadzór oraz kontrola sieci szkół i przedszkoli.

V. Wymagane dokumenty:

a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
   g/ oświadczenie o niekaralności,
    h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
    i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie     zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
    j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy     mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
    o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz
    dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
    cywilnej,
    k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do
    czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-04-13 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór  na Inspektora WOK”

VII. Informacje dodatkowe:

1.    Istnieje możliwość ewentualnego awansu zawodowego na stanowisko Naczelnika wydziału.
2.    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
3.    lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
4.    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5.    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
6.    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-16 10:25:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-16 10:25:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-19 13:41:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony