Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego w Żaganiu
Data udostępnienia: 2012-01-29
Ogłoszono dnia: 2012-01-29 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska
Termin składania dokumentów: 2012-02-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: B. 2110.II.1.2012
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. ukończył:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6. posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. ukończył:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6. posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
b. Wymagania dodatkowe:
1 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych,
4. wysoka kultura osobista,
5. komunikatywność, kreatywność,
6. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
2. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych,
4. wysoka kultura osobista,
5. komunikatywność, kreatywność,
6. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Na stanowisku Inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie ich dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa, akty zgonu),
- prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
- przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalania brzmienia pisowni.
- sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie ich dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa, akty zgonu),
- prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
- przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalania brzmienia pisowni.
V. Wymagane dokumenty:
a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenie o niekaralności,
h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
cywilnej,
k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych.
Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenie o niekaralności,
h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
cywilnej,
k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych.
Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-02-29 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem; „Nabór na Inspektora w USC”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań, I piętro,
pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-30 18:07:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-30 18:07:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-09 12:11:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7448 raz(y) |