ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 2110.II.1.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego w Żaganiu

Data udostępnienia: 2012-01-29

Ogłoszono dnia: 2012-01-29 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2012-02-29 00:00:00

Nr ogłoszenia: B. 2110.II.1.2012

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2.  nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne;
3.  cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4.  posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5.  ukończył:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6.  posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c)  w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
b. Wymagania dodatkowe:
1 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2.  posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
3.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych,
4.  wysoka kultura osobista,
5.  komunikatywność, kreatywność,
6.  znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
-    sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie ich dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa, akty zgonu),
-    prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego i archiwum z zakresu USC,
-    wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
-    przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
-    przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalania brzmienia pisowni.

V. Wymagane dokumenty:

a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
f/ kwestionariusz osobowy,
    g/ oświadczenie o niekaralności,
    h/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
    i/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie     zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
    j/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy     mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
    o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz
    dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
    cywilnej,
    k/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do
    czynności prawnych.

Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-02-29 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z     dopiskiem;    „Nabór  na  Inspektora w USC”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań, I piętro,
pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

1.    aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2.    lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3.    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4.    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5.    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-30 18:07:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-30 18:07:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-09 12:11:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7448 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony