Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor Sekcji Świadczeń OPS w Żaganiu – dwa etaty
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Data udostępnienia: 2010-06-14
Ogłoszono dnia: 2010-06-14 przez Dariusz Nowak
Termin składania dokumentów: 2010-06-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
wykształcenie średnie (wymagany dwuletni staż pracy) lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym, prawo),
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero),
znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego oraz KPA,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
wykształcenie średnie (wymagany dwuletni staż pracy) lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym, prawo),
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero),
znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego oraz KPA,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
znajomość ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność i obiektywizm w ustalaniu stanu faktycznego, kreatywność, samodyscyplina, terminowość, łatwość uczenia się,
odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość zasad ochrony danych osobowych,
odporność na stres,
komunikatywność.
znajomość ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność i obiektywizm w ustalaniu stanu faktycznego, kreatywność, samodyscyplina, terminowość, łatwość uczenia się,
odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
znajomość zasad ochrony danych osobowych,
odporność na stres,
komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o przyznawaniu pomocy społecznej (przygotowanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat zasiłków, prowadzenie stosownej dokumentacji i ewidencji),
sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków, not wystawionych za zrealizowaną pomoc w formie posiłków, obiadów w szkole, opału itp.,
obsługa systemu komputerowego „Pomost” w zakresie powierzonych obowiązków,
sporządzanie obowiązujących sprawozdań zgodnie z zakresem obowiązków,
wydawanie zaświadczeń klientom tut. OPS
ścisła współpraca z pracownikami tut. OPS,
sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków, not wystawionych za zrealizowaną pomoc w formie posiłków, obiadów w szkole, opału itp.,
obsługa systemu komputerowego „Pomost” w zakresie powierzonych obowiązków,
sporządzanie obowiązujących sprawozdań zgodnie z zakresem obowiązków,
wydawanie zaświadczeń klientom tut. OPS
ścisła współpraca z pracownikami tut. OPS,
V. Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
podanie,
życiorys (CV),
świadectwa pracy - kserokopie,
dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie - kserokopie,
zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - kserokopie,
inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonego zawodu, o których mowa w przepisach szczególnych,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
oświadczenia z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 z 2008 roku poz. 1458).
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,
podanie,
życiorys (CV),
świadectwa pracy - kserokopie,
dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie - kserokopie,
zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - kserokopie,
inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonego zawodu, o których mowa w przepisach szczególnych,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
oświadczenia z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,
„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 z 2008 roku poz. 1458).
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-06-23 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
– podinspektor Sekcji Świadczeń OPS w Żaganiu”.
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
– podinspektor Sekcji Świadczeń OPS w Żaganiu”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie
tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro
w terminie do 23 czerwca 2010 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro
w terminie do 23 czerwca 2010 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 068478- 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci zostaną poinformowani
o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
* druk kwestionariusza można pobrać w siedzibie jednostki dokonującej naboru.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 068478- 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci zostaną poinformowani
o wynikach naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
* druk kwestionariusza można pobrać w siedzibie jednostki dokonującej naboru.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dariusz Nowak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-06-14 09:27:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-06-14 09:27:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-06-14 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12453 raz(y) |