ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor Sekcji Świadczeń OPS w Żaganiu – dwa etaty

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu

Data udostępnienia: 2010-06-14

Ogłoszono dnia: 2010-06-14 przez Dariusz Nowak

Termin składania dokumentów: 2010-06-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 obywatelstwo polskie,
 zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 wykształcenie średnie (wymagany dwuletni staż pracy) lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym, prawo),
 umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero),
 znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego oraz KPA,
 niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
 dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
 znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
 znajomość ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
 umiejętność samodzielnej pracy, rzetelność i obiektywizm w ustalaniu stanu faktycznego, kreatywność, samodyscyplina, terminowość, łatwość uczenia się,
 odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
 preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
 znajomość zasad ochrony danych osobowych,
 odporność na stres,
 komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o przyznawaniu pomocy społecznej (przygotowanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat zasiłków, prowadzenie stosownej dokumentacji i ewidencji),
 sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków, not wystawionych za zrealizowaną pomoc w formie posiłków, obiadów w szkole, opału itp.,
 obsługa systemu komputerowego „Pomost” w zakresie powierzonych obowiązków,
 sporządzanie obowiązujących sprawozdań zgodnie z zakresem obowiązków,
 wydawanie zaświadczeń klientom tut. OPS
 ścisła współpraca z pracownikami tut. OPS,

V. Wymagane dokumenty:

 kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
 podanie,
 życiorys (CV),
 świadectwa pracy - kserokopie,
 dyplomy, świadectwa potwierdzające posiadane wykształcenie - kserokopie,
 zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - kserokopie,
 inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonego zawodu, o których mowa w przepisach szczególnych,
 oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
 oświadczenia z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późń. zm.)”,

„Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 z 2008 roku poz. 1458).

Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-06-23 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
– podinspektor Sekcji Świadczeń OPS w Żaganiu”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie
tut. OPS, pokój nr 19 , I-piętro
w terminie do 23 czerwca 2010 roku do godz. 15:30.
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
ul. Pstrowskiego 3,
68-100 Żagań,

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 068478- 22-95.
Informacja o wynikach naboru zamieszczona będzie w BIP Urzędu Miasta Żagań.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie lub pisemnie. Wszyscy kandydaci zostaną poinformowani
o wynikach naboru.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.

* druk kwestionariusza można pobrać w siedzibie jednostki dokonującej naboru.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-14 09:27:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-14 09:27:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-14 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
12453 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony