Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ochrony zabytków- Miejski Konserwator Zabytków w Wydziale Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: WGNIE
Data udostępnienia: 2010-05-28
Ogłoszono dnia: 2010-05-28 przez Marek Piotrowski
Termin składania dokumentów: 2010-06-18 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Id ogłoszenia: B. 1110 – II /2 / 2010
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa, ochrony dóbr kultury,
- umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych,
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458./,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż w administracji publicznej,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa a w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, znajomości zagadnień polityk konserwatorskiej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Na stanowisku Podinspektora ds. ochrony zabytków- Miejski Konserwator Zabytków w Wydziale Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- Wydawanie pozwoleń na:
- prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru,
- wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku,
- prowadzenie badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru,
- prowadzenie badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru,
- dokonywanie podziału zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru,
- zmianę przeznaczenia zabytku wpisanego do rejestru lub sposobu korzystania z tego zabytku,
- umieszczanie na zabytku wpisanym do rejestru urządzeń technicznych, tablic, reklam oraz napisów,
- prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami
- wydawanie decyzji o wstrzymaniu wykonywanych bez pozwolenia lub w sposób odbiegający od zakresu i warunków określonych w pozwoleniu prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich lub architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru, robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru lub w jego otoczeni
- wydawanie zaświadczeń o użytkowaniu zabytków zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami
- przedstawianie, w formie pisemnej, zaleceń konserwatorskich, określających sposób korzystania z zabytku, jego zabezpieczenia i wykonania prac konserwatorskich, a także zakres dopuszczalnych zmian, które mogą być wprowadzone w tym zabytku
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
- opiniowanie projektów architektoniczno – konserwatorskich,
- wstrzymywanie wszelkich czynności prowadzonych przy zabytkach bez uzyskania pozwolenia,
- nakazanie przywrócenia zabytku, lub jego otoczenia, do poprzedniego stanu na koszt osoby, która naruszyła te przepisy,
- wnioskowanie o wpisanie lub wykreślenie dobra kultury z rejestru zabytków,
- uzgadnianie programu prac konserwatorskich przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru,
- nadzór nad stanem zachowania zabytków, użytkowaniem zabytków i dobrami kultury,
- przyjmowanie zawiadomień o ujawnieniu przedmiotu, który posiada cechy zabytku oraz o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub o odkryciu wykopaliska,
- wydawanie decyzji w celu zabezpieczenia zabytków w przypadkach ich zagrożenia, w formie ustanowienia tymczasowego zajęcia,
- prowadzenie ewidencji miejsc pamiątkowych, pomników oraz tablic pamiątkowych oraz umieszczanie na zabytkach nieruchomych - znaków lub napisów,
- współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- upowszechnianie wiedzy o zabytkach.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
- curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-06-18 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem;
„Nabór na Podinspektora ds. ochrony zabytków- Miejski Konserwator Zabytków w WGN”
„Nabór na Podinspektora ds. ochrony zabytków- Miejski Konserwator Zabytków w WGN”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17 68-100 Żagań,
Plac Słowiański 17 68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, po zakończeniu procedury konkurowej, zostaną odesłane pocztą.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Piotrowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Piotrowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-28 14:36:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-28 16:54:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-05-28 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4155 raz(y) |