ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 1110 – I / 1 / 2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 1110 – I / 1 / 2010

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału Informacyjno – Organizacyjnego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Informacyjno – Organizacyjnego

Data udostępnienia: 2010-01-13

Ogłoszono dnia: 2010-01-13 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2010-02-19 00:00:00

Nr ogłoszenia: B. 1110 – I / 1 / 2010

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
- co najmniej 5-letni staż pracy,
- znajomość ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału, w tym ustawy o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- odpowiednie warunki zdrowotne do pracy na kierowniczym stanowisku,
- umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
- kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
- kreatywność, dyspozycyjność,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Naczelnika Wydziału Informacyjno - Organizacyjnego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- realizacja zadań merytorycznych wynikających z obowiązującego ustawodawstwa,
- ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i dyscyplinę pracy,
- prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
- uczestniczenie w projektowaniu i realizacji budżetu gminy,
- współdziałanie w opracowywaniu projektów planów realizacji przedsięwzięć gospodarczych, społecznych i organizacyjnych,
- przygotowywanie aktów prawnych organów gminy oraz opracowywanie innych materiałów związanych z działalnością tych organów,
- pozyskiwanie, uruchamianie i rozliczanie środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
- współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy, organizacjami społecznymi, zawodowymi, gospodarczymi itd.,
- przygotowywanie informacji publicznych do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na wniosek,
- budowanie świadomości marki oraz identyfikacja, ocena oraz rozwój nowych możliwości marketingowych i sprzedażowych dla produktów turystycznych,
- kreowanie polityki promocyjnej miasta – odpowiedzialność za reklamę, działania z zakresu public relations, współpraca z mediami,
- kreowanie polityki promocyjnej miasta, aktywne poszukiwanie inwestorów, budowa strategii rozwoju miasta,
- prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziału,
- prawidłowa gospodarka powierzonym mieniem,
- prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości.

V. Wymagane dokumenty:

a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dyplom ukończenia studiów wyższych,
e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
f) dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
g) aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
j) oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią art.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r, o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 697 z późn. zm.),
k) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
l) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-02-19 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Naczelnika WIO”

VII. Informacje dodatkowe:

1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-01-15 09:30:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-01-15 09:30:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6847 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony