ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B. 1110 – II /3 / 09Drukuj informację Ogłoszenie numer: B. 1110 – II /3 / 09

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi

Data udostępnienia: 2009-11-27

Ogłoszono dnia: 2009-11-27 przez Magdalena Wiadomska - Łażewska

Termin składania dokumentów: 2009-12-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: B. 1110 – II /3 / 09

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w perspektywie finansowej 2007-2013,
- umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych,
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458./,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż w administracji publicznej
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- wskazana znajomość tematyki unijnej, w szczególności w zakresie możliwości pozyskania
środków UE dostępnych w ramach programów operacyjnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Referenta w Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi. przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:

- Prowadzenie Lokalnego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich,
- Udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu
Narodowej Strategii Spójności poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę
telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną,
- Zdiagnozowanie potrzeb potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich
instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,
- Organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dla potencjalnych beneficjentów przynajmniej raz w miesiącu,
- Promowanie Funduszy Europejskich w województwie lubuskim,
- Druk i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,
- Podnoszenie wiedzy poprzez organizację szkoleń, a także uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego,
- Opracowywanie raportów finansowych, merytorycznych i statystycznych z prowadzonych działań,
- Współpraca z Głównym Punktem Informacyjnym, samorządem terytorialnym i instytucjami publicznymi w dziedzinie rozpowszechniania informacji o Funduszach Europejskich.

V. Wymagane dokumenty:

a/ uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b/ curriculum vitae,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e/ kwestionariusz osobowy,
f/ oświadczenie o niekaralności,
g/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
h/ oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
i/ oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie
cywilnej,
j/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych.


Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-12-11 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem; „Nabór na Referenta w WPS”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska - Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska - Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-27 11:33:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-27 11:33:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6070 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony