Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/08Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/08Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału Promocji Miasta i Turystyki
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Promocji Miasta i Turystyki
Data udostępnienia: 2008-05-12
Ogłoszono dnia: 2008-05-12 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska
Termin składania dokumentów: 2008-05-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: 4/08
Id ogłoszenia: B. 1110 – I/
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane marketing i zarządzanie lub turystyka),
- biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu marketingu, promocji i reklamy, nowoczesnych narzędzi marketingowych,
- biegła umiejętność korzystania z komputerowych programów graficznych
- biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu marketingu, promocji i reklamy, nowoczesnych narzędzi marketingowych,
- biegła umiejętność korzystania z komputerowych programów graficznych
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie,
- zdolności organizacyjne,
- kreatywność, inicjatywa, przedsiębiorczość,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- wysoka motywacja do pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji oraz ich racjonalnego uzasadniania,
- odpowiedzialność, sumienność,
- odporność na stres,
- systematyczność, konsekwencja w działaniu.
- zdolności organizacyjne,
- kreatywność, inicjatywa, przedsiębiorczość,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- wysoka motywacja do pracy,
- umiejętność podejmowania decyzji oraz ich racjonalnego uzasadniania,
- odpowiedzialność, sumienność,
- odporność na stres,
- systematyczność, konsekwencja w działaniu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowanie strategii marketingowej,
- planowanie budżetu oraz strategii finansowej wydziału,
- zarządzanie pracą podległych pracowników,
- budowanie świadomości marki oraz identyfikacja, ocena oraz rozwój nowych możliwości marketingowych i sprzedażowych dla produktów turystycznych,
- kreowanie polityki promocyjnej miasta – odpowiedzialność za reklamę, działania z zakresu public relations.
- planowanie budżetu oraz strategii finansowej wydziału,
- zarządzanie pracą podległych pracowników,
- budowanie świadomości marki oraz identyfikacja, ocena oraz rozwój nowych możliwości marketingowych i sprzedażowych dla produktów turystycznych,
- kreowanie polityki promocyjnej miasta – odpowiedzialność za reklamę, działania z zakresu public relations.
V. Wymagane dokumenty:
1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
2. curriculum vitae,
3. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
4. zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
5. oświadczenia kandydata, że:
a. nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
b. nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środków publicznych, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
c. zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 1997r. Nr 106, poz. 697 ze zm.),
d. wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
e. kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
2. curriculum vitae,
3. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
4. zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
5. oświadczenia kandydata, że:
a. nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
b. nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środków publicznych, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
c. zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 1997r. Nr 106, poz. 697 ze zm.),
d. wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
e. kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2008-05-30 00:00:00
b. Sposób:
Termin: 30 maja 2008r. do godziny 15 ºº
2. sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Naczelnika WPT ”
2. sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Naczelnika WPT ”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-05-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-05-12 11:57:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-05-12 20:51:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-05-12 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5496 raz(y) |