ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.V.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.V.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2023-09-28

Ogłoszono dnia: 2023-09-28

Termin składania dokumentów: 2023-10-09 12:00:00

Nr ogłoszenia: B.2110.V.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe
        2.  Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada  
     2008  r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r., poz. 530).
3.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.      
4. Znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o  ochronie środowiska wraz z  aktami wykonawczymi, ustawa oudostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko , ustawa o ochronie przyrody, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o samorządzie gminnym,  ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych,  ustawa o dostępie  do informacji publicznej.
2.Znajomość oprogramowania  i aplikacji zewnętrznych służących do ewidencjonowania spraw związanych z ochroną środowiska.
b. Wymagania dodatkowe:
  1.  Co najmniej 3- letni staż pracy, doświadczenie zawodowe w pracy związanej z  ochroną środowiska.
  2. Praktyczna umiejętność obsługi komputera ( pakiet biurowy, Internet, aplikacje) oraz urządzeń biurowych.
  3. Dokładność, systematyczność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność korzystania z przepisów, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole , odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o  
  udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w   
  ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko o odpadach oraz o    
   ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 
        2. Przygotowywanie projektów decyzji w celu wyrażenia zgody na odbieranie   
    odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
         3. Przygotowywanie projektów decyzji w celu wyrażenia zgody na opróżnianie 
     zbiorników bezodpływowych. i transportu nieczystości ciekłych. 
          4. Prowadzenie nadzoru oraz interwencji w sprawach naruszania zasad ochrony   
  •  
          5. Opiniowanie działalności związanej z wytwarzaniem i gospodarką odpadami 
  •  
            6.Przygotowywanie projektów decyzji dotyczących środowiskowych uwarunkowań 
           zgody na realizacje planowanego przedsięwzięcia.
7. Opracowywanie gminnych programów ochrony środowiska i programów   
     gospodarki odpadami. 
8. Prowadzenie spraw z zakresu edukacji ekologicznej. 
9. Nadzór nad działalnością związaną z ochroną środowiska i kształtowaniem    
     środowiska oraz gospodarką odpadami. 
10. Prowadzenie spraw z zakresu likwidacji dzikich wysypisk śmieci. 
11. Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów ochrony powietrza. 
12. Prowadzenie spraw związanych z gospodarka odpadami komunalnymi. 
13. Prowadzenie i uaktualnianie gminnego programu usuwania azbestu oraz 
      prowadzenie spraw z zakresu realizacji tego programu. 
14. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie 
      miasta w tym prowadzenia akcji zimowego utrzymania. 
15. Współpraca z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki   
     Wodnej, oraz nadzór nad zadaniami finansowanymi z tego funduszu. 
16. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do uruchomienia zamówień 
      publicznych w zakresie działania wydziału. 
17. Zasięganie opinii Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w  
      odniesieniu do nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków. 
18. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Żagań po uprzednim 
       uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału. 
19. Przygotowywanie odpowiedzi na wnoszone wnioski, zażalenia, interpelacje i 
      skargi - po uprzednim uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału. 
20. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych wizji i kontroli w terenie wg   
 
21. Opracowywanie informacji i sprawozdań GUS wg potrzeb. 
 
22. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Wydziale i Urzędzie oraz   
       jednostkami organizacyjnymi. 
23. Obsługa komputera.
24. Załatwianie innych spraw związanych z problematyką Wydziału. 
25. Wykonywanie poleceń służbowych przełożonych. 
26. Wykonywanie wyznaczonych zadań z zakresu obrony cywilnej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze w budynku Urzędu Miasta Żagań, PL. Słowiański 17.
  2. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon.
  3. Praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat,  w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne.
  5. Wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C.
  6. Dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530). Podanie danych jest dobrowolne a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda.” uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego; 
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego 
  1. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe;
  2. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  3. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony         w przepisach o służbie cywilnej;
  5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"),(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata 
                   muszą być własnoręcznie podpisane

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-10-09 12:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
         Oferty należy składać w zaklejonych kopertach opisanych:
        „Nabór  na  Podinspektora w Wydziale  Gospodarki  Nieruchomościami  i Ochrony 
           Środowiska
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
          Plac Słowiański 17
          68-100 Żagań,
          I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które nie spełnią wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
  2. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań.
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu procedury konkursowej.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie dotycząca ochrony danych osobowych:
zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż: 
1)Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Żagań jest Burmistrz Miasta Żagań,  Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
2)Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko Podinspektor  Wydział  Gospodarki  Nieruchomościami i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Żagań.
3)Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora. 
4)Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa. 
5)Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony. 
6)Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektor - Wydział  Gospodarki  Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Żagań upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, przechowywania danych zgodnie z przepisami prawa,  w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji   w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 
7)Kandydatom przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo  do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 
8)Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub do organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
9)Kandydatom przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO. 
10)Podanie przez Kandydatów danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w urzędzie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe. 
11)Dane osobowe kandydatów nie są profilowane.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Herold
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-28 16:40:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Jonak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-28 16:41:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-30 09:27:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
954 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony