ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: CUW.2111.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: CUW.2111.1.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Żaganiu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Centrum Usług Wspólnych w Żaganiu

Data udostępnienia: 2022-03-15

Ogłoszono dnia: 2022-03-15

Termin składania dokumentów: 2022-03-28 12:00:00

Nr ogłoszenia: CUW.2111.1.2022

Zlecający: Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Żaganiu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przstepstwo skarbowe
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku urzędniczym.
b. Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość ogólnych norm prawa pracy w oświacie i samorządzie terytorialnym, w szczególności ustaw: Karta Nauczyciela i o pracownikach samorządowych oraz ustawy – Kodeks pracy, w zakresie nawiązywania stosunków pracy, ustalania warunków pracy i płacy, ustalania uprawnień pracowniczych do poszczególnych świadczeń 
2)    znajomość zasad obliczania wynagrodzenia za pracę, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i rozliczenia pochodnych od wynagrodzeń, w tym składek na ubezpieczenia społeczne, podatków, innych potrąceń z wynagrodzenia za pracę,
          3. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, znajomości zasad finansowania zadań oświatowych oraz              prawa miejscowego w ,
         4. preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych,
         5. biegła znajomość obsługi komputera – pakietu MS Office,
         6. odpowiedzialność, sumienność i dokładność, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) w zakresie obsługi kadrowej:
  1. prowadzenie akt osobowych pracowników jednostek obsługiwanych (JO),
  2. gromadzenie i przechowywanie akt osobowych, zabezpieczanie akt osobowych przed zniszczeniem,
  3. prowadzenie ewidencji zatrudnienia w systemie kadrowym,
  4. przygotowywanie na wniosek JO niezbędnej dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
  5. przygotowywanie na wniosek zainteresowanego pracownika zaświadczeń niezbędnych do ustalenia kapitału początkowego, na podstawie przekazanych dokumentów źródłowych, oraz innych zaświadczeń, potwierdzających wysokość wynagrodzenia lub okresy zatrudnienia,
  6. prowadzenie spraw związanych z przejściem na emeryturę, rentę lub innymi świadczeniami,
  7. prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników lub kandydatów do pracy na profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, kontrolne, okresowe),
  8. prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników lub kandydatów do pracy oraz pracodawców i osób kierujących pracownikami na szkolenia BHP i ppoż.,
  9. przygotowywanie danych do sporządzenia okresowych sprawozdań statycznych, dotyczących zatrudnienia w JO,
  10. prowadzenie spraw związanych z wysługą lat, jubileuszami,
  1. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników JO oraz ewidencji urlopów;
2) w zakresie obsługi płacowej:
  1. ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,
  2. sporządzanie list wynagrodzeń pracowników JO,
  3. przygotowywanie do wypłaty innych świadczeń i należności wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych osób zatrudnionych na rzecz JO,
  4. zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
  5. sporządzanie miesięcznych rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  6. sporządzanie rocznych deklaracji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  7. sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  8. przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdania o wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli, na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
  9. dokonywanie potrąceń wynikających z prowadzonych wobec pracowników JO egzekucji,
  10. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji płacowej pracowników JO w zakresie bieżącej obsługi,
  11. obsługa pracowniczych planów kapitałowych;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1)    stanowisko pracy usytuowane jest w Centrum Usług Wspólnych Żaganiu, ul. Jana Pawła II 15,
2)     stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
3)     praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
4)     oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
5)     wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
6)    dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0%

V. Wymagane dokumenty:

1)    uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
2)    życiorys - curriculum vitae;
3)    kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
4)    kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5)    kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności;
6)    oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
7)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
9)    oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
10) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"),(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260). Podanie danych jest dobrowolne a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda.”
Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-28 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy doręczyć w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy Centrum lub listem poleconym, z opisem
Nabór – Inspektor ds. kadr i płac”
c. Miejsce:
  1. termin:
28 marca 2022 r. do godziny 12:00
  1. miejsce:
Centrum Usług Wspólnych
ul. Jana Pawła II 15, 68-100 Żagań,
 II piętro, pok. Nr 17

VII. Informacje dodatkowe:

1)    Dokumenty aplikacyjne, kandydatów którzy nie spełnią wymagań formalnych, lub niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci proszeni są o podanie danych kontaktowych: numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
2)    O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w Żaganiu.
3)    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
4)    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu procedury konkursowej.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie dotycząca ochrony danych osobowych:
zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż: 
1)     Administratorem danych osobowych przetwarzanych jest Kierownik Centrum Usług Wspólnych Jana Pawła 15, 68-100 Żagań.
2)     Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko Główny Księgowy w Centrum Usług Wspólnych w Żaganiu.
3)     Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
4)     Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
5)     Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony.
6)     Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko Inspektor ds. kadr i płac w Centrum Usług Wspólnych  w Żaganiu  i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, przechowywania danych zgodnie z przepisami prawa,  w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7)     Kandydatom przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8)     Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub do organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
9)     Kandydatom przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
10)  Podanie przez Kandydatów danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w jednostce administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.
11)  Dane osobowe kandydatów nie są profilowane.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojnar
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-15 16:32:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Jonak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-15 16:34:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-31 11:57:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
902 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony