Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.7.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.7.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Strażnik Miejski - aplikant
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Miejska w Żaganiu
Data udostępnienia: 2016-07-15
Ogłoszono dnia: 2016-07-15 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2016-08-18 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.7.2016
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie;
- co najmniej 3 – letni staż pracy;
- ukończone 21 lat;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz przestępstwa karnoskarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku potwierdzony orzeczeniem lekarskim, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) ;
- nieposzlakowana (nienaganna) opinia;
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
- uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- znajomość regulacji prawnych, a w szczególności ustroju administracji publicznej:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- ustawy o strażach gminnych (miejskich) i przepisów wykonawczych;
- ogólna znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska oraz przepisów z zakresu porządku publicznego.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość topografii Miasta Żagań:
- znajomość technik samoobrony;
- obsługa komputera w zakresie pakietu OFFICE (World, Exel);
- umiejętność pracy w zespole;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, odporność na stres, zdyscyplinowanie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych oraz z innych ustaw i aktów prawa miejscowego.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- zaświadczenie/oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku strażnika;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 902).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-18 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Aplikanta (Strażnika) Straży Miejskiej”
„Nabór na Aplikanta (Strażnika) Straży Miejskiej”
VII. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
a) siedziba Straży Miejskiej usytuowana jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15,
b) norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
c) norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
d) praca zmianowa, w tym także w godzinach nocnych,
e) praca w terenie: patrole piesze, patrole rowerowe, patrole zmotoryzowane oraz prace biurowe w siedzibie Straży Miejskiej,
f) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
g) wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
h) dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu procedury konkursowej.