Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 2
Wydział: Wydział Świadczeń Społecznych
Data udostępnienia: 2016-02-18
Ogłoszono dnia: 2016-02-18 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2016-03-07 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2016
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie – administracyjne lub ekonomiczne;
- co najmniej 3-letni staż pracy;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, Kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania,
- praktyczna znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- obowiązkowość , odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność ,
- staranność,
- samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków
- ustawa o samorządzie gminnym;
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny) albo staż pracy w administracji,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Podinspektora w Wydziale Świadczeń Społecznych jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego oraz udzielenie informacji w tym zakresie;
- wprowadzanie wniosków do programu;
- prowadzenie ewidencji składanych wniosków o świadczenie wychowawcze;
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego;
- sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych;
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-07 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Podinspektora WŚS ”
„Nabór na Podinspektora WŚS ”
VII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Szprotawska 4, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu postępowania konkursowego.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-18 13:39:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-18 13:46:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-04-01 11:55:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5796 raz(y) |