Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.8.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.8.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Oświaty i Profilaktyki w Wydziale Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej
Data udostępnienia: 2015-11-18
Ogłoszono dnia: 2015-11-18 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.8.2015
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 3-letni staż pracy;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o systemie oświaty wraz z aktami wykonawczymi, Karta Nauczyciela, Ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych;
- wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, kreatywność, rzetelność, łatwość komunikowania się;
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych;
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie,
- preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- preferowane wykształcenie administracyjne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Podinspektora w Referacie Oświaty i Profilaktyki w Wydziale Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
1. Realizacja całokształtu zadań Gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, a w szczególności:
- działania w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkoły,
- przeprowadzanie postępowania administracyjnego w sprawie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
- prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i przedszkoli,
- działania w zakresie dotowania niepublicznych szkół i przedszkoli, w tym m.in. udzielanie dotacji, obciążenia innych gmin, których mieszkańcy uczęszczają do przedszkoli niepublicznych w Żaganiu, prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanych przedszkolom i szkołom niepublicznym, praca w ramach Systemu Informacji Oświatowej,
- przydzielenie godzin indywidualnego nauczania i kształcenia specjalnego,
- realizacja Rządowych Programów w zakresie oświaty, ochrony zdrowia i pomocy społecznej, w tym m.in.: program „Wyprawka szkolna",
- działania w zakresie dotacji udzielanych jst z budżetu państwa, w szczególności dotacja na podręczniki i materiały ćwiczeniowe, dotacja przedszkolna.
2. Koordynowanie działań dotyczących prawidłowego funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Gminie Żagań o statusie miejskim: miejskich przedszkoli, publicznych szkół podstawowych, publicznych gimnazjów, a w szczególności przygotowywanie oraz organizowanie: konkursów na dyrektorów jednostek, komisji dla nauczycieli ubiegających się o wyższy stopień awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego.
3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, w tym: udzielanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznego żłobka i klubu dziecięcego, prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
4. Inne wg potrzeb.
V. Wymagane dokumenty:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
b) życiorys - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
i) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
k) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-10 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Podinspektora WOK ”
„Nabór na Podinspektora WOK ”
VII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
b) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
c) praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
d) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
e) wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
f) dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.8.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.8.2015
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-18 16:28:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-18 16:50:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-09 10:25:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5316 raz(y) |