Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: WYKREŚLENIE HIPOTEKIDrukuj informacjęSprawa: WYKREŚLENIE HIPOTEKISzczegóły informacji
WYKREŚLENIE HIPOTEKI
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Ogłoszono dnia: 2003-09-02 09:26:00
Miejsce załatwienia
Pl. Słowiański 17, 68-100 Żagań
Telefon kontaktowy
068 477 10 41
Miejsce odbioru
Pl. Słowiański 17, 68-100 Żagań
Wymagane Dokumenty
Wymagane dokumenty
wniosek wraz załącznikami;
Zgoda Burmistrza na wykreślenie hipoteki wydawana jest w formie zaświadczenia.
Zaświadczenie stanowi załącznik do wniosku zainteresowanego składanego do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wykreślenie wpisu w księdze wieczystej.
Tryb odwoławczy:
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece
Czas realizacji
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Nie później niż 7 dni, w praktyce niezwłocznie na żądanie.
Opłaty
opłata skarbowa od zaświadczeń 11 zł