ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYKREŚLENIE HIPOTEKIDrukuj informacjęSprawa: WYKREŚLENIE HIPOTEKI

Szczegóły informacji

WYKREŚLENIE HIPOTEKI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości (WGN), Pl. Słowiański 17, pok. 7, oraz 23, 24, 25, 26 II piętro

Ogłoszono dnia: 2003-09-02 09:26:00

Miejsce załatwienia

Pl. Słowiański 17, 68-100 Żagań

Telefon kontaktowy

068 477 10 41

Miejsce odbioru

Pl. Słowiański 17, 68-100 Żagań

Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty wniosek wraz załącznikami; Zgoda Burmistrza na wykreślenie hipoteki wydawana jest w formie zaświadczenia. Zaświadczenie stanowi załącznik do wniosku zainteresowanego składanego do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wykreślenie wpisu w księdze wieczystej. Tryb odwoławczy: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece

Czas realizacji

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Nie później niż 7 dni, w praktyce niezwłocznie na żądanie.

Opłaty

opłata skarbowa od zaświadczeń 11 zł
« powrót do poprzedniej strony