ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2003-09-02 08:48:00

Termin załatwienia

niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Barbara Maniakowska, Ewa Dziedzic

Miejsce załatwienia

Plac Słowiański 17, pokój nr 6

Telefon kontaktowy

68 477 10 58

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru

ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy)

Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty - dokument stwierdzający tożsamość - książeczka wojskowa - wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego - dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania. - w przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu ( teren Żagania), podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego) - podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu) w którym ma nastąpić zameldowanie

Czas realizacji

- załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.

Opłaty

- czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony