Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Nadanie numeru porządkowego nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Nadanie numeru porządkowego nieruchomościSzczegóły informacji
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (gospodarka nieruchomościami)
Ogłoszono dnia: 2003-09-02 09:26:00
Termin załatwienia
1 miesiąc
Miejsce załatwienia
Plac Słowiański 17, pokój nr 26 - piętro II
GODZINY PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW
poniedziałek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30
wtorek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00
Sposób załatwienia
- Rozpatrzenie wniosku,
- W przypadku braku niezbędnych dokumentów prośba o uzupełnienie,
- Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
Miejsce odbioru
pl. Słowiański 17
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
- Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Czas realizacji
Rozpatrzenie wniosku nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia jego złożenia. W sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy. O każdym przypadku nie załątwienia sprawy w terminie organ obowiązany jest powiadomić strony podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Opłaty
bez opłat
Tryb odwoławczy
Od zawiadomienia nie przysługuje odwołanie
Uwagi
Na każdym etapie postępowania masz prawo do wglądu w dokumentację sprawy i uzyskania informacji na temat realizacji postępowania. Postępowanie kończy się zawiadomieniem o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
Podstawa prawna
- Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.