ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Nadanie numeru porządkowego nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Szczegóły informacji

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (gospodarka nieruchomościami)

Ogłoszono dnia: 2003-09-02 09:26:00

Termin załatwienia

1 miesiąc

Miejsce załatwienia

Plac Słowiański 17, pokój nr 26 - piętro II
 
GODZINY PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW
poniedziałek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30
wtorek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00

Sposób załatwienia

  • Rozpatrzenie wniosku,
  • W przypadku braku niezbędnych dokumentów prośba o uzupełnienie,
  • Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.

Miejsce odbioru

pl. Słowiański 17

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
  2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

Czas realizacji

Rozpatrzenie wniosku nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia jego złożenia. W sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy. O każdym przypadku nie załątwienia sprawy w terminie organ obowiązany jest powiadomić strony podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.

Opłaty

bez opłat

Tryb odwoławczy

Od zawiadomienia nie przysługuje odwołanie

Uwagi

Na każdym etapie postępowania masz prawo do wglądu w dokumentację sprawy i uzyskania informacji na temat realizacji postępowania. Postępowanie kończy się zawiadomieniem o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.

Podstawa prawna

  • Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony