ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego – do programu „Czyste Powietrze”Drukuj informacjęSprawa: Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego – do programu „Czyste Powietrze”

Szczegóły informacji

Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego – do programu „Czyste Powietrze”

Wydział: Wydział Świadczeń Społecznych

Ogłoszono dnia: 2022-11-30 11:32:54

Termin załatwienia

Zaświadczenie wydawane jest na wniosek w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku. W przypadku konieczności przeprowadzenia szczegółowego postępowania administracyjnego, termin załatwienia sprawy może ulec wydłużeniu.

Osoba kontaktowa

Małgorzata Chodań-Sokołowska

Miejsce załatwienia

Wniosek o wydanie zaświadczenia składa się na piśmie.
 
Złożenie wniosku odbywa się:
  • W Biurze Podawczym , Pałac Książęcy, pok.134, ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, tel. 68 477 10 84;
  • ePUAP.

Telefon kontaktowy

68 477 10 66

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego w roku

Miejsce odbioru

Żagań, ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy)

Wymagane Dokumenty

  1. wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego,
  2. dokumenty stwierdzające wysokość dochodu osób w gospodarstwie domowym, w tym odpowiednio:
  • oświadczenia wnioskodawcy o dochodach członków rodziny osiągniętych w roku kalendarzowym  poprzedzającym okres zasiłkowy, innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e, art. 30f ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (część III wniosku),
  • w indywidualnych przypadkach inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do ustalenia wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
W przypadku osób posiadających gospodarstwo rolne :
  1. oświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy (część IV wniosku) lub zaświadczenie właściwego organu gminy albo nakaz płatniczy,

Uwagi

Sposób liczenia wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu gospodarstwa domowego uzależniony jest od terminu złożenia wniosku.
Jeżeli wniosek o wydanie zaświadczenia zostanie złożony w okresie:
  • od 1 stycznia do 31 lipca danego roku  - uwzględnia się dochód gospodarstwa domowego osiągnięty w przedostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono wniosek o wydania zaświadczenia,
  • od 1 sierpnia do 31 grudnia danego roku  - uwzględnia się dochód gospodarstwa domowego osiągnięty w ostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kryłat-Stróżyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-30 11:31:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marian Senyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-30 11:32:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-30 11:34:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
317 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony