Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: DODATEK WĘGLOWYDrukuj informacjęSprawa: DODATEK WĘGLOWYSzczegóły informacji
DODATEK WĘGLOWY
Wydział: Wydział Świadczeń Społecznych
Ogłoszono dnia: 2022-08-17 08:17:11
Termin załatwienia
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022r. Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022r. pozostawia się bez rozpoznania. Dodatek węglowy wypłaca się w terminie do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę. W przypadku gdy wniosek o wypłatę dodatku węglowego dla gospodarstw domowych złożyła więcej niż jedna osoba z danego gospodarstwa domowego wieloosobowego, dodatek ten jest przyznawany wnioskodawcy, który złożył taki wniosek jako pierwszy. W przypadku gdy wniosek o wypłatę dodatku węglowego złożono dla więcej niż jednego gospodarstwa domowego mającego ten sam adres miejsca zamieszkania, to dodatek ten jest przyznawany wnioskodawcy, który złożył wniosek jako pierwszy. Pozostałe wnioski pozostawia się bez rozpoznania.
Osoba kontaktowa
Danuta Majewska, Aleksandra Klim
Miejsce załatwienia
- W Biurze Podawczym , Pałac Książęcy, pok.134, ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, tel. 68 477 10 84;
- Elektronicznie – za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Telefon kontaktowy
68 477 10 84