ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Usługa SMS dla mieszkańców"

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-19 14:25:12 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żagań, dnia 18.06.2024 r.
WIO.271.1.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł
Burmistrz Miasta Żagań
pl. Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-30
fax. (068) 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Usługa SMS dla mieszkańców"
 
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) do przedmiotowego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych SMS full* oraz zapewnienie ich wysyłania na dowolne numery komórkowe wszystkich polskich operatorów sieci komórkowych oraz zapewnienie raportów zwrotnych, przy spełnieniu wszystkich poniższych wymagań:
  1. Objętość jednego SMS wynosi co najmniej 160 znaków (bez polskich znaków).
  2. Możliwość łączenia SMS w przypadku przekroczenia 160 znaków w jedną WIADOMOŚĆ:
    a) 161-306 znaków - 2 SMS,
    b) 307-459 znaków - 3 SMS.
  3. Opatrzenie każdej wysyłanej WIADOMOŚCI podpisem nadawcy (pole „od”) o długości maksymalnie do 11 znaków bez polskich liter, które może być zmieniane przez użytkownika bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  4. Wymagana skuteczność wysłania wiadomości - 100% dla wszystkich poprawnie zdefiniowanych w bazie danych numerów telefonów (odpowiednia ilość znaków, właściwe prefiksy). Chodzi o 100% skuteczność wysyłki, tj. wszystkie wiadomości muszą zostać wysłane. Zamawiający ma świadomość tego, że nie wszystkie wiadomości mogą być dostarczone.
  5. Masowa wysyłka SMS-ów - masowa wysyłka SMS oparta o bezpośrednie połączenia do operatorów infrastrukturalnych.
  6. Masowe wysyłanie SMS-ów natychmiast lub w zaplanowanym czasie.
  7. Kontakty - budowanie własnej bazy nadawców z możliwością podziału na grupy.
  8. Import kontaktów z pliku CSV, TXT, XLS.
  9. Eksport danych do pliku CSV.
  10. Panel Klienta przez www i aplikację na smartfona z obsługa systemu Android, iOS. Aplikacja mobilna ma służyć do wysyłek wiadomości SMS do mieszkańców przez użytkownika z odpowiednimi uprawnieniami.
  11. Czarna lista - blokowanie wysyłki do wybranych nadawców.
  12. Lista faktur i płatności.
  13. Użytkownicy subkonta - można tworzyć dodatkowych użytkowników, którzy będą mieli dostęp do platformy w oparciu o jedną umowę. Inny użytkownik niż administrator powinien mieć uprawnienia ograniczone tylko do możliwości definiowania i wysyłki masowej SMSów.
  14. Raporty doręczonych i niedoręczonych wiadomości sms z dowolnie zadanego czasu.
  15.  Statystyki wysłanych wiadomości SMS z podziałem na: doręczone, oczekujące, niedoręczone, niewysłane.
  16. Odbieranie wiadomości.
  17. Odbiorcy sms-ów mogą zapisywać się do listy poprzez formularz na stronie WWW lub poprzez specjalne kody aktywacyjne.
  18. Numer Dostępowy Indywidualny (NDI), czyli usługa opierająca się na Numerze Indywidualnym (9 cyfrowym), jednak dająca rozszerzone możliwości, jej główną zaletą jest brak konieczności stosowania prefiksów (haseł dostępowych).
* SMS FULL z alfanumeryczną nazwą nadawcy SMS
 
Pozostałe informacje:
  1. Szacowana ilość FULL SMS na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego wynosi 500 tyś. szt.
  2. Podana ilości jest wartością szacunkową, która może ulec zmianie w trakcie trwania realizacji usługi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb.
  3. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości równej iloczynowi poprawnie wysłanych wiadomości SMS-ów w danym miesiącu i cenie jednostkowej netto wiadomości SMS.
  4. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia mniejszej ilości.
  5. Zamawiający informuje, iż ilość FULL SMS wysłanych w okresie:
    - od 01.05.2022 r. do 31.04.2023 r. to 418 tys. sztuk,
    - od 01.05.2023 r. do 31.04.2024 r. to 564 tys. sztuk.
 
II. Termin realizacji zamówienia:
  1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień 01.07.2024 r.
  2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 30.06.2025 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    2.2. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    2.3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, Punkt Informacji pok. nr 4, 68-100 Żagań do dnia 25.06.2024 r. do godziny 13:00, z dopiskiem: „Oferta na usługę SMS dla mieszkańców - nie otwierać przed 25.06.2024 r. przed godziną 13:00". Koperta powinna zawierać również nazwę Wykonawcy i jego adres.
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny brutto - 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt. otrzyma cena brutto najniższa wśród złożonych ofert. Pozostałe ceny będą punktowane proporcjonalnie do oferty z najniższą ceną, według następującego wzoru:
    P = Cn/Co x 100
    gdzie:
    P - punktacja dla danej oferty
    Cn - najniższa cena brutto wśród złożonych ofert nie podlegających wykluczeniu
    Co - cena oferty poddawanej punktacji
  3. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
  4. Podana w ofercie cena jednostkowa ma charakter ryczałtowy i nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Wykonawcom odrębnie.
  7. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który złożył uzyskał największą liczbę punktów (tj. złożył ofertę z najniższą ceną brutto).
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości równej iloczynowi poprawnie wysłanych wiadomości SMS w danym miesiącu i cenie jednostkowej wiadomości SMS.
  2. Cena jednostkowa określona formularzu cenowym nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
  3. Łącznie wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty środków zabezpieczonych w budżecie na przedmiot zamówienia.
  4. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
  6. Zamawiający informuje, że z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO znajduje się w załączniku nr 3 do Zaproszenia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marian Senyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-19 07:49:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marian Senyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-19 14:25:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-19 14:25:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
70 raz(y)