Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł
Szczegóły informacji
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” - UNIEWAŻNIONY
Informacja ogłoszona dnia 2018-04-19 08:55:00 przez Dariusz N
Akapit nr 1 - brak tytułu
Żagań, dnia 19.04.2018 r.
WZP.271.2.7.2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego opracowanie
(na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego) kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót i dostaw zgodnie z tym projektem, w zakresie:
(na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego) kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót i dostaw zgodnie z tym projektem, w zakresie:
- Zaprojektowania, wykonania i montażu wiat przystankowych i rowerowych (stojaków
na rowery oraz gablot z mapą obszaru). - Zaprojektowania, wykonania, dostawy i montażu systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego funkcjonującego na terenie Żarsko – Żagańskiego – Obszaru – Funkcjonalnego (ŻŻOF)”,
realizowanego w ramach zadania „Kompleksowy program komunikacji Żarsko – Żagańskiego – Obszaru - Funkcjonalnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3 „Ograniczenie niskiej emisji
w miastach”, Poddziałanie 3.3.1 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3 „Ograniczenie niskiej emisji
w miastach”, Poddziałanie 3.3.1 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
KOD CPV: 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn.:
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż wiat przystankowych i rowerowych (stojaków na rowery oraz gablot z mapą obszaru)
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego funkcjonującego na terenie Żarsko – Żagańskiego – Obszaru – Funkcjonalnego (ŻŻOF)
w zakresie:
- Sporządzenia projektów (budowlanego, wykonawczego),
- Uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
- Wykonywania robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów w zakresie: montażu wiat przystankowych w zakresie wiat przystankowych i rowerowych (stojaków na rowery oraz gablot z mapą obszaru).
- Nadzorowania prac projektowych, wykonania, dostawy i montażu systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego.
Zamówienie będzie wykonywane na obszarze 4 samorządów gminnych tj.:
- Gminy Żagań o statusie miejskim – zwanej Liderem,
- Gminy Żary o statusie miejskim – zwanej Partnerem,
- Gminy Żagań – zwanej Partnerem,
- Gminy Żary – zwanej Partnerem.
1. Zakres prac inspektora:
- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jako przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz. Odpowiada za kompleksową i terminową realizację Projektu zgodnie z przepisami: Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych, Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, Warunków umowy o współfinansowanie dla robót budowlanych w tym projektowych niezbędnych do realizacji inwestycji, Kodeksu Cywilnego, warunkami określonymi w niniejszym Zaproszeniu oraz zgodnie z umową o dofinansowanie projektu i przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej.
- Inspektor Nadzoru pełni obowiązki nadzoru inwestorskiego określone w art. 25 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1332 ze zm.).
- Inspektor nadzoru:
- Zapewnia pełny skład osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań inwestycyjnych przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem realizacji zamówienia.
- Ustanowi inspektorów nadzoru w odpowiednich branżach posiadających wymagane uprawnienia określone w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane.
- Inspektor nadzoru ma obowiązek na etapie projektowania:
- Sprawdzenie sporządzonej dokumentacji pod kątem zgodności ze stanem istniejącym oraz z programem funkcjonalno-użytkowym,
- Sporządzenia raportu wstępnego z czynności opisanych w pkt 1,
- Ścisłej współpracy z Wykonawcą podczas toczących się prac projektowych i uzgodnieniowych,
- Opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego, schematu organizacyjnego zespołu Inspektorów wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza przekazać poszczególnym osobom wchodzącym w skład zespołu, w tym zaproponowania osób pełniących funkcje koordynatorów na etapie projektowania,
- Prowadzenia uzgodnień, akceptacji, wyrażania opinii i podejmowanie innych czynności podczas opracowywania koncepcji projektowej i koordynacja działań związana z uzyskaniem pozwolenia na budowę przez Wykonawcę,
- Dokonania szczegółowej weryfikacji poprawności i sprawdzenia kompletności projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji przetargowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
- Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do:
- Stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego, w zależności od czasu pracy Wykonawcy robót,
- Sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę,
- Dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania,
- Kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp.,
- Odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów,
- Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy
i utrzymania porządku na terenie budowy, - Udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji inwestycji,
- Kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,
- Wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy,
- Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
- Organizowania minimum raz na dwa tygodnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przewodniczenia cyklicznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Inspektorzy, Zamawiający oraz inni oficjalni obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 6 dni,
- Organizowania branżowych narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad
i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 3 dni od dnia narady, - Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania
i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, - Kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów,
- Nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót,
- Zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości,
- Weryfikowania „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez Wykonawcę Robót,
- Bieżącego dokonywania obmiaru wykonanych robót,
- Dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
- Sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
- Poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad,
- Przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności
i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, - Sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dotyczących ilości i wartości wykonanych robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności,
- Poświadczenia terminu zakończenia robót,
- Dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót,
- Zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót,
- Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
- Sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcy Robót,
- Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
- Wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,
- Załatwianie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą,
- Sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki,
- Prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy,
- Przygotowywania comiesięcznych komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji za pośrednictwem Biura Prasowego i na stronach internetowych Zamawiającego,
- Składanie comiesięcznych raportów z postępu prac i płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
- Wnioskowanie do Zamawiającego o:
- wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej,
- przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę,
- zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich
w wyznaczonym terminie, - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót,
- zlecenie wykonania robót dodatkowych,
- zatwierdzenie Harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę Robót.
- Na etapie projektowania, montowania i wdrażania systemu informacji pasażerskiej:
- Sprawdzenie poprawności wdrażanego systemu z założeniami PFU,
- Sprawdzenie legalności instalowanego oprogramowania (licencje),
- Sprawdzenie zgodności oprogramowania oraz instalowanego sprzętu z założeniami PFU,
- Sprawdzenie poprawności funkcjonowania wdrażanego systemu.
- Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie:
- Dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót,
- Dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad,
- Wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń, sporów,
- Zweryfikowanie przygotowanych dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT i książki obiektu,
- Sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań,
- Uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
- Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót.
- W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do:
- Niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych,
- Przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian, koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych,
- Przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych; zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji
i akceptacji Zamawiającego, - Wydania polecenia wykonania robót dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty dodatkowe Zamawiający będzie traktował jako zamówienie dodatkowe zgodnie z Ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.
- Do obowiązków Inspektora należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów:
- Raport wstępny w terminie do 30 dni od podpisania umowy.
- Raport miesięczny – Inspektor w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu „Raport miesięczny” wyszczególniający wykonane prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał:
- opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu,
- nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem,
- plan robót i finansowania na kolejne miesiące,
- opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia,
- fotografie dokumentujące postęp robót,
- wykaz zmian w dokumentacji projektowe,
- wykaz wystąpień Wykonawcy i sposób ich rozpatrzenia.
- Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor nadzoru przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentację powykonawczą w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inspektor nadzoru, w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który będzie zawierał:
- końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót,
- rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego,
- protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania,
- opis przebiegu wykonania Inwestycji i sprawozdanie z działalności Inspektora,
- całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, instrukcje zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT, książki obiektu itp.
- raporty kwartalne i roczne zawierające podsumowanie działania Wykonawcy w tych okresach, plan pracy na następny okres oraz informacje o postępie robót i finansowaniu Kontraktu.
- Inspektor nadzoru ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego.
- Na każdym etapie realizacji Inspektor zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc
w zakresie realizacji inwestycji. - Dokumenty wymienione w ust. 8 pkt 1; 2; 3; należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej.
Przedmiot nadzorowanego zamówienia:
Zakres prac do wykonania ujęty jest w ogłoszeniu przetargowym, które w wersji elektronicznej udostępnione jest pod adresem: http://www.bip.zagan.pl w zakładce „Przetargi publiczne” – „Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zadania pn. Kompleksowy program komunikacji w Żarsko – Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach”, Poddziałanie 3.3.1 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
II. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru robót budowlanych. Planowany termin zakończenia robót ustala się na dzień 31.10.2018 r.
W przypadku przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę inwestycji, Zamawiający przedłuży termin wykonania usługi nadzoru o termin wykonania umowy na roboty budowlane do dnia odbioru końcowego zadania.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) sprawował co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru lub Zarządzającego kontraktem obejmującą: pełnienie nadzoru budowlanego, sprawozdawczości i rozliczenia kontraktu na zadaniu z zakresu budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) o wartości brutto co najmniej 400.000,00 zł. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
- W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osobami:
- posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub z branży telekomunikacyjnej,
- posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi,
- posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: Inspektor robót w specjalności elektrycznej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawień.
Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego i wykształcenia.
- Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
- Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
- Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
- Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
- Cena jest ceną ryczałtową zawierająca wszystkie składniki niezbędne do całkowitego
i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia. Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy robót
budowlanych (roboty dodatkowe/uzupełniające) nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Inspektora nadzoru.
- Cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
- W cenie oferty złożonej przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonującej działalności gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na ubezpieczenie społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika
z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez Wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca Wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy Zamawiającego). W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 r. poz. 2008
z póź. zm.).
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 27.04.2018 r. do godziny 11.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 27.04.2018 r. przed godziną 11.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium:
- Cena ryczałtowa oferty brutto „C” - 70 %
Punktacja za kryterium: cena ryczałtowa oferty brutto „C” zostanie obliczona wg wzoru:
cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 70 %
cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
- Doświadczenie personelu „D” - 30 %
Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie Inspektora Nadzoru („D”) oferta Wykonawcy otrzyma punkty, gdy wykaże on, że osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia posiadają doświadczenie zawodowe (praktykę):
- Podkryterium D1 – w pełnieniu funkcji specjalisty z zakresu teleinformatyki. Ocena oferty
w tym podkryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty w następujący sposób:
- za posiadanie 3 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 2 pkt;
- za posiadanie 5 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 4 pkt;
- za posiadanie 8 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D1 to 10 pkt.
- Podkryterium D2 – w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, od początku realizacji robót do ich zakończenia, nad zadaniami inwestycyjnymi polegającymi na budowie lub przebudowie obiektów budowlanych o minimalnej wartości tego zakresu 500.000,00 zł brutto (każde), przez osobę wskazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Zaproszeniu. Ocena oferty w tym podkryterium D2 dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty
w następujący sposób:
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 2 zadaniach oferta otrzyma 2 pkt;
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 3 zadaniach oferta otrzyma 4 pkt;
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 4 i więcej zadaniach oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D2 to 10 pkt.
- Podkryterium D3 – w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych, od początku realizacji robót do ich zakończenia, nad zadaniami inwestycyjnymi polegającym na budowie lub przebudowie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o minimalnej wartości tego zakresu 300.000,00 zł brutto (każde), przez osobę wskazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Zaproszeniu.
Ocena oferty w tym podkryterium D3 dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej
w formularzu oferty w następujący sposób:
w formularzu oferty w następujący sposób:
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 2 zadaniach oferta otrzyma 2 pkt;
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 3 zadaniach oferta otrzyma 4 pkt;
- za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 4 i więcej zadaniach oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D2 to 10 pkt.
Punktacja przyznana ofercie w kryterium doświadczenie D zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w podkryterium D1, podkryterium D2 i podkryterium D3:
D = D1 + D2 + D3
- Ilość uzyskanych punktów w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria:
„C” + „D”. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów („C”+ „D”).
- W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VII. Postanowienia końcowe:
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Sekretarz Miasta
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urszula Romejko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Romejko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-19 08:53:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-19 08:55:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-07 13:42:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 523 raz(y) |