ˆ

Ogłoszenia

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia na: montaż szyldu informacyjnego w postaci kasetonu o wym. 615x55cm oraz semafora o wym. 90x90 cm, na elewacji budynku usługowo – mieszkalnego przy ul. Brackiej 17 w Żaganiu, dz. nr 1116. Inwestycja położona jest na terenie zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 70 i 2169 – miasto Żagań i zespół urbanistyczno-krajobrazowy miasta Żagania.

Informacja ogłoszona dnia 2015-11-25 08:46:26 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żagań, dn. 17.11.2015 r.
MKZ.4120.320.2015.BI
 
OBWIESZCZENIE
W SPRAWIE ZAWIADOMIENIA
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Burmistrz Miasta Żagań, działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 – tekst jednolity ze zm.) a także porozumienia w sprawie powierzenia Miastu Żagań niektórych kompetencji z zakresu właściwości Wojewody Lubuskiego, realizowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Dz. Urz. Woj. Lub. 2010.101.1511)
zawiadamia o wszczęciu na wniosek Apteki pod Św. Franciszkiem sp. z o.o., ul. Albatrosów 1, 30-716 Kraków , reprezentowanej przez pełnomocnika: Vivenge Sp. z o. o., w imieniu którego działa Pani Sylwia Radzikowska, postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia na: montaż szyldu informacyjnego w postaci kasetonu o wym. 615x55cm oraz semafora o wym. 90x90 cm, na elewacji budynku usługowo – mieszkalnego przy ul. Brackiej 17 w Żaganiu, dz. nr 1116. Inwestycja położona jest na terenie zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 70 i 2169 – miasto Żagań i zespół urbanistyczno-krajobrazowy miasta Żagania.
Pouczenie:
  1. Na podstawie art. 10 § 1 Kpa Stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy zgromadzonymi przez organ prowadzący postępowanie. Skorzystanie z tego prawa winno nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w godzinach pracy urzędu, t. j. w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 7.30 do 15.30, we wtorki w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątki w godzinach od 7.30 do 14.00 w pokoju numer 23 w siedzibie urzędu. Niezajęcie stanowiska przez Strony nie będzie stanowiło przeszkody do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie.
  2. Zgodnie z art. 40 § 4 i 5 Kpa strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
  3. Zgodnie z art. 33 Kpa pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Adwokat, radca prawny, rzecznik patentowy, a także doradca podatkowy mogą samodzielnie uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa oraz odpisy innych dokumentów wykazujących ich umocowanie. Organ administracji może w razie wątpliwości zażądać urzędowego poświadczenia podpisu strony.
  4. Zgodnie z art. 41 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
 
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z przepisami art. 35 i 36 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. j.w.) uprzejmie informuję, iż ze względu na przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa nie zostanie załatwiona w terminie. Załatwienie sprawy nastąpi w terminie do 16 grudnia 2015 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bartosz Idryjan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Idryjan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-25 08:45:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-25 08:46:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-25 08:46:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
667 raz(y)