Ogłoszenia
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Żarskiej w Żaganiu (Park Rocha)”
Informacja ogłoszona dnia 2015-10-06 09:56:25 przez Marian Senyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
Żagań, dnia 30 września 2015 r.
Nasz znak : WZP.271.2.(11).2015.JCh
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą : „Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Żarskiej w Żaganiu (Park Rocha)”.
Przedmiotowe zamówienie publiczne jest zamówieniem realizowanym w trybie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień Publicznych- tekst ujednolicony Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm. – zgodnie z którym do zamówień o równowartości 30 000 euro nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
„Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Żarskiej w Żaganiu (Park Rocha)”.
W zakresie przedmiotowego zamówienia należy w szczególności wykonać
- budowa palcu zabaw dla dzieci przy ul Żarskiej w Żaganiu na podstawie opracowanego projektu na działce nr 1374/1.
- wykonanie ogrodzenie placu zabaw z siatki o wys. 1,5m
- wykonanie nawierzchni piaskowej palcu zabaw
- demontaż istniejącej piaskownicy
Lista urządzeń rekreacyjnych:
- zestaw zabawowy (2*wieża h=1.0m z zadaszeniem, trap - ścianka wspinacz. h=1.0m,
trap - koci grzbiet h=1.0m, ślizg h=1.0m, wieża z rurą strażacką h=1.0m, przeplotnia linowa –
pajęczyna, pomost linowy z belką, pomost linowy podest h=1.0m, komin linowy)
- kiwak sprężynowy szt.2
- huśtawka wahadłowa podwójna
- huśtawka wagowa
- ławeczka z oparciem szt.2
- tablica informacyjna
- kosz na śmieci szt. 1
- piaskownica 3m*3m
Powierzchnia planowanego placu zabaw: 274,0 m2
Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 158,0 m2
II. Termin realizacji zamówienia :
Zamówienie należy wykonać: w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
5) nie podlegania wykluczeniu z postepowania ( informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
W tym celu Zamawiający żąda aby Oferent złożył wraz z ofertą :
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizował (zakończył) co najmniej dwa zadania o wartości minimum 30 000 zł. każde w zakresie budowy placów zabaw dla dzieci.
Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń.
3. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
3.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
3.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu określone w punkcie 1 podpunkt 1, 2, 3, 4 mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania określony w podpunkcie 5, muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
3.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Oferent może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oferent w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4.1. Jeżeli Oferent wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów Oferent jest zobowiązany przedstawić :
1) w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Oferentowi zasobów innego podmiotu.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i żądane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym z wyszczególnieniem podatku VAT (stawka i wysokość )
7. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie dopuszcza się możliwość negocjacji cen.
V. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: nazwą zadania „Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Żarskiej w Żaganiu (Park Rocha)” oraz napisem „Nie otwierać przed 12 października 2015 r, w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. Nr 26, do dnia 12 października 2015 r. do godziny 15.00.
Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
4. Oferty złożone po terminie nie podlegania badaniu i ocenie.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny –100 %.,
2. Oferty oceniane będą punktowo w następujący sposób : Stosunek oferty z najniższą ceną brutto do ceny oferty badanej x 100 % x 100 pkt. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który uzyskał największą liczbę punktów.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskazuje w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy - w tym zakresie stosuje się odpowiednio przepisy art. 6471 k.c.
2. Zamawiający nie przewiduje zaliczek ani zapłat częściowych za wykonanie roboty.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
4. Oferent udzieli 3 letniej gwarancji na wbudowany materiał i wykonane prace, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad i usterek.
Dokument gwarancyjny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w dacie odbioru końcowego.
5. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne- określone we wzorze umowy.
6. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
JCh
Żagań, 5.10.2015 r. BURMISTRZ
Daniel Marchewka
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Janina Chłostowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Janina Chłostowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-06 09:52:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-06 09:56:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-08 14:41:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 983 raz(y) |