Ogłoszenia
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą : „Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Długosza w Żaganiu”
Informacja ogłoszona dnia 2015-08-25 15:26:15 przez Marian Senyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
Żagań, dnia 24 lipca 2015 roku
Nasz znak: WZP.271.2.(10).2015.KC
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Długosza w Żaganiu”.
„Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Długosza w Żaganiu”.
Kontakt:
Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39, fax. 068 477-10-17, email:
Przedmiotowe zamówienie publiczne jest zamówieniem realizowanym w trybie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień Publicznych- tekst ujednolicony Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm. – zgodnie, z którym do zamówień których wartość nie przekracza 30 000 euro nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa Placu zabaw dla dzieci przy ulicy Długosza w Żaganiu.
Zakres prac obejmuje
- budowę palcu zabaw dla dzieci przy ul. Długosza w Żaganiu na podstawie opracowanego projektu budowlanego, na działce nr 1355/7,
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw z siatki o wys. 1,5m,
- wykonanie dojścia do placu zabaw (schody oraz podjazd) -dz. nr 1355/9,
- wykonanie nawierzchni piaskowej palcu zabaw.
Lista urządzeń rekreacyjnych:
- zestaw zabawowy (2*wieża h=1.0m z zadaszeniem ,trap - ścianka wspinaczkowa, h=1.0m, trap - koci grzbiet h=1.0m, ślizg h=1.0m,wieża z rurą strażacką h=1.0m, przeplotnia linowa – pajęczyna, pomost linowy z belką, pomost linowy, podest h=1.0m, komin linowy),
- kiwak sprężynowy szt.1,
- huśtawka wahadłowa podwójna,
- huśtawka wagowa,
- ławeczka z oparciem szt.2,
- tablica informacyjna,
- kosz na śmieci szt. 1,
- piaskownica 3m*3m,
- zestaw do ćwiczeń sześciokątny,
- domek dla dzieci o wym. 1,6*1,5m,
- stół do tenisa stołowego,
- karuzela.
Powierzchnia planowanego placu zabaw: 518,0m2, powierzchnia nawierzchni bezpiecznej: 231,8 m2 Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego zaproszenia.
II. Termin realizacji zamówienia :
Zamówienie należy wykonać: w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zadania o wartości minimum 30 000 zł brutto każde w zakresie budowy placów zabaw dla dzieci. Na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży wykaz robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy poświadczenia określające, czy wymagane roboty zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia (załącznik nr 3). - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- nie podlegają wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 2).
Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (zawarte w formularzu oferty),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do zaproszenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.2. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
2.3. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej ich współpracę.
2.4. Wykonawcy występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu określone w punkcie 1 podpunkt 1, 2, 3, 4 mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania określony w podpunkcie 5, muszą spełnić oddzielnie.
2.5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
- w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo niewykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
- Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenia i żądane dokumenty.
- Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy, wskazaną w dokumencie rejestrowym albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których wykonawca będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez te podmioty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca podaje cenę brutto zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym wyliczoną w kosztorysie ofertowym, który stanowi załącznik do składanej oferty.
- W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie dopuszcza się możliwość negocjacji cen.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: nazwą zadania „Budowa placu zabaw dla dzieci przy ul. Długosza w Żaganiu” oraz napisem „Nie otwierać przed 4 września 2015r.”, w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. Nr 26, do dnia 4 września 2015 r. Koperta powinna być zawierać również nazwę wykonawcy i jego adres.
(Godziny pracy zamawiającego w piątek: 7.30-14.00). - Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium: Cena –100%.
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, zamawiający negocjuje ceny z każdym wykonawcą odrębnie.
- Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z najniższą ceną brutto.
VII. Postanowienia końcowe:
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskazuje w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy – w tym zakresie stosuje się odpowiednio przepisy art. 6471 k.c.
- Zamawiający nie przewiduje zaliczek ani zapłat częściowych za wykonanie roboty.
- Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
- Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na wbudowany materiał i wykonane prace, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad i usterek. Dokument gwarancyjny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w dacie odbioru końcowego.
- Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, bez podania przyczyny.
z up. Burmistrza
Sekretarz Miast
/-/ Magdalena Wiadomska – Łażewska
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Czekalska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-08-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Czekalska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-08-25 14:20:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-08-25 15:26:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-09 15:08:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1169 raz(y) |