Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały

Szczegóły informacji

XXIII/25/2008

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: 2008-03-27

Data podjęcia/podpisania: 2008-03-27

Tytuł aktu:

zmieniająca Uchwałę Nr XX/112/2007 Rady Miasta Żagań z dnia 28 grudnia 2007 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2008 rok.

Treść:

Uchwała Nr XXIII/25/2008
Rady Miasta Żagań
z dnia 27 marca 2008 r.

zmieniająca Uchwałę Nr XX/112/2007 Rady Miasta Żagań z dnia 28 grudnia 2007 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2008 rok.

Na podstawie art. 41 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity z 2002 r. Dz.U. Nr 147, poz.1231 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1

Zmienia się Uchwałę Nr XX/112/2007 z dnia 28 grudnia 2007 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2008 r. w ten sposób, że załącznik do uchwały p.n. „ Preliminarz Dochodów i Wydatków na 2008 r.” otrzymuje nowe brzmienie, jak w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Żagań.


§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Przewodniczący Rady
Miasta Żagań

Zdzisław Mirski



Załącznik
do Uchwały Nr XXIII/25/2008
Rady Miasta Żagań
z dnia 27 marca 2008 r.
 

 
Preliminarz
Dochodów i Wydatków na 2008 r.
p o z m i a n a c h
 
I. Dochody:
1.Dział 756 rozdz. 75618 § 0480 – 440.000 zł
Dochody z opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
II. Wydatki:
Dział 851 „Ochrona Zdrowia”
Rozdział 85154 „Przeciwdziałanie Alkoholizmowi” – 440.000 zł
Wydatki na przeciwdziałanie alkoholizmowi.

§2820 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom – 140.000 zł.
§4110 Składki na ubezpieczenie społeczne – 2.000 zł.
§4120 Składki na fundusz pracy – 600 zł.
§4170 Wynagrodzenia bezosobowe – 96.820 zł.
1. Wydanie opinii przez biegłego psychologa w sprawie stopnia uzależnienia od alkoholu – 5.000 zł

2. Dieta za udział w posiedzeniach zespołu motywującego do leczenia osoby uzależnione od alkoholu oraz kontrole sklepów i lokali gastronomicznych prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych – 6.600 zł

3. Opłata za zajęcia z dziećmi i młodzieżą w ramach programów profilaktycznych – 14.830 zł tj.:
a) 1 edycja Programu Elementarz 7 Kroków (Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1, 2, 3, 4, 5, 7,) – 4.000 zł
b) Program NOE (Gimnazjum Nr 1 i Nr 2) – 1.500 zł
c) Program Nasze Spotkania (ZSM, LO, ZSTH – 6 oddziałów) – 4.000 zł
d) Program „Dotyk dobry i zły” (SP NR 1, 2, 3, 4, 5, 7) – 700 zł
e) Program „Jestem OK.” (SP 1, 2, 3, 4, 5, 7) – 600 zł
f) Program „Bądź wolny” (Gimnazjum Nr 1 i 2) – 1.180 zł.
g) Inne programy profilaktyczne dotyczące uzależnień i bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – 2.850 zł.

4. Sfinansowanie dyżurów psychologa klinicznego dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin – 15.300 zł

5. Świadczenia za prowadzenie zajęć w świetlicach opiekuńczo-wychowawczych oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży – 36.000 zł

6. Wynagrodzenie roczne sekretarza Komisji – 3.600 zł
(300 zł x 12 m-cy)

7. Świadczenia za prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych, socjoterapeutycznych i sportowych podczas półkolonii organizowanych na bazie szkół – 14.490 zł.

8. Wynagrodzenie za obsługę finansową świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 1.000 zł.

§4210 Zakup materiałów i wyposażenia – 76.000 zł.

a) Zakup artykułów szkolnych, gier i innych materiałów do zajęć w świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 1.000 zł.
b) Zakup literatury do realizowanych w szkołach programów profilaktycznych, czasopism, książek, taśm wideo i innych materiałów z przeznaczeniem dla jednostek realizujących zadania z zakresu profilaktyki – 6.500 zł.
c) Zakup wyposażenia dla świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 2.500 zł
d) Zakup materiałów na organizację kursów, szkoleń, wykładów, seminariów dla uczniów, pedagogów szkolnych, kuratorów, personelu medycznego, członków komisji rozwiązywania problemów alkoholowych oraz inne zakupy dla potrzeb działań profilaktycznych – 500 zł
e) Zakup materiałów, nagród, artykułów spożywczych, napojów na organizowane festyny, imprezy i konkursy promujące zdrowy stylu życia np. zabawa karnawałowa, Powitanie Wiosny, Dzień Dziecka, zabawy dla dzieci ze świetlic, Młodzieżowe Dni Sportu i inne – 21.500 zł
f) Zakup materiałów na organizację półkolonii w szkołach – 3.500 zł
g) Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb dożywiania dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych (słodkie bułki, jogurty, słodycze i inne) – 39.000 zł
h) Zakup materiałów na organizację imprez, konkursów dotyczących bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – 1.500 zł

§ 4260 Zakup energii – 1.800 zł.
1. Opłata za gaz na ogrzewanie świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 1.800 zł

§ 4300 Zakup usług pozostałych – 114.280 zł

1. Usługi transportowe w zakresie przewozu osób i dzieci w ramach półkolonii, festynów, wycieczek oraz innych imprez promujących zdrowy styl życia organizowanych przez szkoły, świetlice opiekuńczo-wychowawcze i inne jednostki realizujące zadania z zakresu profilaktyki – 3.500 zł

2. Opłaty za dokształcanie pedagogów, personelu medycznego, członków komisji, osób zajmujących się pracą z osobami uzależnionymi od alkoholu oraz inne wydatki związane z realizacją programu – 2.000 zł

3. Sfinansowanie obozów, Zielonych Szkół i innych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, organizowanych przez szkoły – 20.000 zł

4. Sfinansowanie półkolonii na bazie szkół publicznych (programy profilaktyczne, wyżywienie, seanse filmowe, wycieczki, zabawy i inne) – 14.000 zł

5. Sfinansowanie terapii systemowej dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin – 20.000 zł

6. Sfinansowanie organizacji imprez, festynów promujących zdrowy styl życia, wycieczek, koncertów dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych (opłata zespołów muzycznych, programów i innych kosztów) – 43.500 zł

7. Wynagrodzenia za spektakle, przedstawienia, wykłady, szkolenia i zajęcia dla młodzieży dotyczące zdrowego stylu życia i zapobiegania uzależnieniom – 4.000 zł

8. Opłata za opinie psychiatry o stopniu uzależnienia – 6.000 zł.

9. Koszty postępowania sądowego w sprawach o zastosowanie leczenia odwykowego wobec osób uzależnionych od alkoholu – 1.280 zł.

§ 4410 Podróże służbowe krajowe – 2.500 zł.
1. Opłaty za wyjazdy na szkolenia, kursy, kontrole jednostek i organizacji świadczących usługi w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień – 2.500 zł.

§ 4430 Różne opłaty i składki – 4.000 zł.
1.Opłaty sądowe od wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie leczenia odwykowego – 4.000 zł.

§ 4700 Szkolenie pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej – 1.000 zł.
1. Opłaty za szkolenia z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych – 1.000 zł.

§ 4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych – 1.000 zł.
1. Zakup materiałów do realizowanych w szkołach programów profilaktycznych – 1.000 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Bajor
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Bajor
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-02 13:26:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-02 13:26:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-04-02 13:26:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
835 raz(y)