ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały

Pobierz dane XMLAkt prawny: 106/2012Drukuj informacjęAkt prawny: 106/2012

Szczegóły informacji

106/2012

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Data podjęcia/podpisania: 2012-06-04

Tytuł aktu:

w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację w 2012 r. zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, w szczególności z rodzin najuboższych, dotkniętych chorobą alkoholową, z uwzględnieniem programów i działań profilaktycznych, w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych.”

Na podstawie:

Na podstawie Zarządzenia Nr 84/2012 Burmistrza Miasta Żagań z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w 2012 r. zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, w szczególności z rodzin najuboższych, dotkniętych chorobą alkoholową, z uwzględnieniem programów i działań profilaktycznych, w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych.”

Treść:

§1
Dokonuje się rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację w 2012 r. zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, w szczególności z rodzin najuboższych, dotkniętych chorobą alkoholową, z uwzględnieniem programów i działań profilaktycznych, w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych.”

§2
Do realizacji zadania, o którym mowa w § 1 niniejszego Zarządzenia wybrano nw. podmioty i przyznano następujące kwoty dotacji na sfinansowanie realizacji zadania:
l.p.
Nazwa organizacji
Kwota przyznana
1.
 

PCK Lubuski Zarząd Okręgowy w Zielonej Górze

15.000 zł
2

PZ CARITAS parafii p.w. św. Józefa  w Żaganiu

 6.800 zł
3.
ZHP Hufiec Żagań
25.200 zł
 
RAZEM:
47.000 zł

§3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Spraw Obywatelskich.

§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
« powrót do poprzedniej strony