Uchwały
Pobierz dane XMLAkt prawny: 345/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 345/2011Szczegóły informacji
345/2011
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: brak
Kadencja: brak
Data wejścia w życie: 2011-12-27
Data podjęcia/podpisania: 2011-12-27
Tytuł aktu:
W sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pod nazwą: „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób uprawnionych do świadczeń, na terenie miasta Żagań w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.12.2012”.
Na podstawie:
Zarządzenia Nr 324/2011 Burmistrza Miasta Żagań z dnia 28 listopada 2011 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pod nazwą „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób uprawnionych do świadczeń, na terenie miasta Żagań w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.12.2012” w związku z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536), zarządza się, co następuje:
Treść:
§1
Dokonuje się rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pod nazwą: „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób uprawnionych do świadczeń, na terenie miasta Żagań w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.12.2012”.
§2
Do realizacji zadania, o którym mowa w § 1 niniejszego Zarządzenia wybrano podmiot uprawniony, tj. Polski Czerwony Krzyż Lubuski Zarząd Okręgowy z siedzibą w Zielonej Górze i przyznano następującą kwotę dotacji na sfinansowanie realizacji zadania:
313 554,60 zł., słownie: trzysta trzynaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt cztery złote i 60/100.
§3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
Sławomir Kowal