ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 63/2007Drukuj informacjęAkt prawny: 63/2007

Szczegóły informacji

63/2007

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Nieobowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: 2007-03-14

Data podjęcia/podpisania: 2007-02-27

Tytuł aktu:

w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Żagań

Treść:

Z A R Z Ą D Z E N I E   Nr  63/2007
BURMISTRZA  MIASTA  ŻAGAŃ
z dnia  27 lutego 2007 r.
 
 
w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Żagań.
 
 
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm./,  n a d a j ę  Urzędowi Miasta Żagań Regulamin Organizacyjny,  następującej treści:
 
Rozdział I   -   POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
§ 1
 
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta  Żagań, zwany  dalej „Regulaminem”,  o k r e ś l a :
1/   zakres działania i zadania Urzędu Miasta Żagań,
2/   organizację Urzędu,
3/   zasady funkcjonowania Urzędu,
4/   zakres działania kierownictwa, pracowników oraz poszczególnych komórek organizacyjnych w Urzędzie.
     
 
§ 2
 
Ilekroć jest w Regulaminie mowa o:
1/   Mieście -  należy przez to rozumieć Gminę Żagań o statusie miejskim,
2/   Radzie  -  należy przez to rozumieć Radę Miasta Żagań,
3/   Burmistrzu, Zastępcy Burmistrza, Sekretarzu, Skarbniku, Kierowniku USC   -    należy przez to rozumieć  odpowiednio:
                          -    Burmistrza Miasta Żagań,
                          -    Zastępcę Burmistrza Miasta Żagań,
                          -    Sekretarza Miasta Żagań,
                          -    Skarbnika Miasta Żagań – Głównego Księgowego Budżetu,
                    -    Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Żaganiu.
4/   Naczelniku Wydziału, należy przez to rozumieć również:
                  -    Kierownika USC,
                  -    Komendanta Straży Miejskiej,
5/   Urzędzie  -  należy przez to rozumieć Urząd Miasta Żagań.
 
§ 3
 
1.   Urząd jest jednostką budżetową Miasta.
2.   Urząd jest pracodawcą w rozumieniu przepisów prawa pracy.
3.   Siedziba Urzędu mieści się w Żaganiu, przy pl. Słowiańskim 17.
 
§ 4
 
1.       Urząd jest czynny w dniach roboczych, w godzinach ustalonych przez Burmistrza.
2.    Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów także w niedziele, święta oraz dni dodatkowo wolne od pracy.
Rozdział II   -   ZAKRES DZIAŁANIA i ZADANIA URZĘDU
 
§ 5
 
1.       Urząd jest jednostką organizacyjną Miasta, powołaną do wykonywania zadań publicznych o znaczeniu lokalnym.
2.       Do zakresu działania Urzędu należy zapewnienie warunków należytego wykonywania spoczywających na
      Mieście obowiązków w trakcie realizacji:
1/  zadań własnych,
       2/  zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
       3/  zadań powierzonych:
a)        na podstawie porozumień z organami administracji rządowej,
b)       w drodze porozumień międzygminnych,
b)      w drodze porozumień komunalnych zawartych z powiatem,
c)       w drodze porozumień zawartych z samorządem województwa,
       4/  zadań wynikających z zawartych porozumień partnerskich.
 
§ 6
 
Urząd zapewnia organom Miasta pomoc w wykonywaniu ich zadań szczególnie w zakresie:
 
1/  przygotowywania materiałów niezbędnych do podejmowania uchwał, wydawania decyzji, postanowień, zarządzeń i innych aktów z zakresu administracji publicznej oraz podejmowania czynności prawnych przez 
     organy Miasta,
2/  realizacji obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz uchwał, zarządzeń, postanowień i decyzji organów Miasta,
3/  przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg, wniosków, interpelacji itp.,
4/  zapewnienia warunków organizacyjnych do odbywania sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady oraz innych organów funkcjonujących w strukturze Miasta,
5/  prowadzenia zbiorów:
     -  Dziennika Ustaw,
     -  Monitora Polskiego,
     -  Dziennika Urzędowego Województwa Lubuskiego,
     -  przepisów gminnych, dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu,
     -  obowiązujących rejestrów, wykazów i zbiorów akt.
6/  wykonywania prac kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności:
     -  przyjmowania, rozdziału, przekazywania i wysyłania korespondencji,
     -  prowadzenia wewnętrznego obiegu akt,
     -  przechowywania akt,
     -  przekazywania akt do archiwów,
7/  realizacji obowiązków i uprawnień Urzędu jako pracodawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; interpretację art. 52, § 1, pkt.1 Kodeksu pracy zawiera załącznik Nr 5 do niniejszego
     regulaminu,
8/  realizacji zadań wynikających z obowiązku udostępniania informacji publicznej.
 
 
Rozdział III   -   ORGANIZACJA URZĘDU
 
§ 7
 
1.  W skład Urzędu wchodzą Wydziały, Urząd Stanu Cywilnego, Straż Miejska oraz samodzielne stanowiska pracy.
2.  Schemat organizacyjny Urzędu określający nazwy i symbole komórek organizacyjnych oraz ich podporządkowanie, stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3.  Burmistrz zatwierdza zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk pracy.
4.  Obsługa prawna Urzędu prowadzona jest przez Radcę Prawnego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę  lub umowy cywilno-prawnej, zawartej po przeprowadzeniu postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 8
 
Organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników ustala „Regulamin Pracy Urzędu Miasta Żagań”.
 
Rozdział IV   -   ZASADY FUNKCJONOWANIA URZĘDU
 
§ 9
 
Urząd działa w oparciu o następujące zasady:
1/   praworządności,
2/   służebności wobec społeczności lokalnej,
3/   racjonalnego gospodarowania mieniem publicznym,
4/   jednoosobowego kierownictwa,
5/   podziału zadań pomiędzy kierownictwo i poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz współdziałania tych komórek,
6/   kontroli wewnętrznej,
7/   audytu wewnętrznego.
§ 10
 
Pracownicy Urzędu, w wykonywaniu swoich obowiązków i zadań Urzędu, działają na podstawie i w granicach prawa i obowiązani są do jego przestrzegania.                                  
§ 11
 
1.       Gospodarowanie środkami rzeczowymi odbywa się w sposób racjonalny, celowy i oszczędny, z uwzględnieniem szczególnej staranności w zarządzaniu mieniem komunalnym.
2.       Zakupy i inwestycje dokonywane są po wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12
 
1.       Jednoosobowe kierownictwo polega na jednoosobowej decyzyjności i służbowym podporządkowaniu, podziale czynności na poszczególnych pracowników oraz ich indywidualnej odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań.
 
2.      Urzędem kieruje Burmistrz przy pomocy swego Zastępcy, Sekretarza i Skarbnika  Miasta, którzy ponoszą przed Burmistrzem odpowiedzialność za realizację powierzonych im zadań.
 
3.   Kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu:
      1/   kierują i zarządzają powierzonymi komórkami w sposób zapewniający optymalną realizację zadań tych komórek i ponoszą za to odpowiedzialność przed Burmistrzem,
      2/   są bezpośrednimi przełożonymi podległych im pracowników i sprawują nad nimi nadzór.
 
§ 13
 
1.       Podczas realizacji powierzonych zadań, komórki organizacyjne Urzędu są obowiązane do współdziałania w miarę zaistniałych potrzeb, w szczególności w zakresie wymiany informacji, wyrażania opinii oraz wzajemnych konsultacji.
 
2.       W przypadku załatwiania spraw leżących w kompetencji kilku Wydziałów  koordynującym jest ten Wydział, do którego właściwości należy ostateczne rozstrzygnięcie sprawy.
 
3.       W razie zaistnienia sporów kompetencyjnych, wydział wiodący w danej sprawie określa Sekretarz.
§ 14
 
1.       Zasady podpisywania pism określa załącznik Nr 2  do niniejszego Regulaminu.
2.       Zasady sprawowania kontroli w Urzędzie określa załącznik Nr 3.
 
§ 15
 
Zasady udzielania informacji dziennikarzom.
1.        Informacje o działalności Urzędu udzielają dziennikarzom:
1/  Burmistrz,
2/  Zastępca Burmistrza,
3/  osoby wskazane przez Burmistrza.
2.        Wymieniona w ust. 1 obsługa informacyjna odbywa się na zasadach określonych w ustawie Prawo prasowe.
 
§ 16
 
Pełnienie zastępstw w czasie nieobecności:
1.  Burmistrza    -    obowiązki przejmuje Zastępca Burmistrza.
2.  Z-cę Burmistrza          -    zastępuje Sekretarz
3.  Sekretarza    -    zastępuje Zastępca Burmistrza lub Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
4.  Skarbnika      -    zastępuje Naczelnik Wydziału Finansowo-Budżetowego.
5.  Naczelnika     -    zastępuje jego zastępca lub wyznaczony do pełnienia tej funkcji pracownik.
6.  Zastępstwa w Wydziale ustala Naczelnik.  
 
Rozdział V   -   ZAKRESY ZADAŃ BURMISTRZA, ZASTĘPCY BURMISTRZA, SEKRETARZA, SKARBNIKA
i  NACZELNIKA
 
§ 17
 
Do zakresu zadań Burmistrza, w szczególności należy:
1.       Realizacja zadań wynikających z obowiązującego ustawodawstwa, Statutu Miasta oraz uchwał Rady Miasta.
2.       Realizacja zadań wynikających z pełnienia funkcji Kierownika Urzędu Miasta:
1/   reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
2/   wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
3/   podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy,
4/   zapewnienie przestrzegania prawa przez pracowników wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu,
5/   podejmowanie rozstrzygnięć w sprawach organizacji Urzędu oraz podziału zadań między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi,
6/   zwoływanie, nie rzadziej niż raz w miesiącu, narad z udziałem kierowników komórek organizacyjnych, w celu uzgadniania współdziałania i sposobu realizacji zadań,
7/   wydawanie zarządzeń, decyzji, pełnomocnictw, upoważnień oraz podpisywanie pism wychodzących z Urzędu,
8/   dekretowanie pism przychodzących,
9/   ogólny nadzór nad tokiem i terminowością wykonywania zadań przez pracowników Urzędu oraz nad prawidłowym wykonywaniem przez nich czynności kancelaryjnych,
10/ udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz skargi i interwencje mieszkańców,
11/ przyjmowanie interesantów w wyznaczonych terminach,
12/ wykonywanie zadań z zakresu obronności kraju i ochrony przed powodzią,
13/ wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, Statut, Regulamin i uchwały Rady Miasta.
§ 18
 
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
1/   podjęcie czynności kierownika Urzędu, w przypadku wystąpienia przemijającej przeszkody w wykonywaniu przez niego zadań i kompetencji określonych w art. 28 g ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
2/   podejmowanie czynności kierownika Urzędu wymienionych w § 17 niniejszego Regulaminu pod okresową nieobecność Burmistrza spowodowaną wyjazdem w delegację, udaniem się na urlop, zwolnieniem lekarskim do 1 miesiąca, itp.,
3/   wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
4/   zapewnienie kompleksowego rozwiązania  problemów oraz nadzorowanie działalności i  koordynowanie pracy podległych komórek organizacyjnych Urzędu, podległych Gminie jednostek organizacyjnych oraz spółek z udziałem  Gminy.
5/   uczestniczenie w realizacji zadań należących do Burmistrza w zakresie obronności kraju oraz ochrony przed powodzią,
6/   wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
 
§ 19
 
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1/   opracowywanie projektów niezbędnych aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy i Regulaminu wynagrodzeń pracowników Urzędu,
2/   nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, ich doborem i dokonywaniem oceny pracowników mianowanych,
3/   koordynacja spraw związanych ze współdziałaniem:
-          pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
-          z jednostkami organizacyjnymi  podległymi Gminie oraz spółkami z udziałem Gminy,
-          z administracją państwową i samorządową,
-          z partnerami zagranicznymi.
4/   nadzór nad przestrzeganiem przepisów kpa, instrukcji kancelaryjnej i podziału, rzeczowego akt oraz prawidłowym obiegiem dokumentów w  Urzędzie,
5/   uczestniczenie w miarę potrzeb w opracowywaniu projektów uchwał organów Miasta oraz innych dokumentów dotyczących działalności Miasta i Urzędu,
6/   nadzór nad prawidłowym załatwianiem wniosków, interpelacji i zapytań radnych oraz skarg i wniosków mieszkańców dotyczących pracy Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
7/   przygotowywanie konkursów na stanowiska kierownicze i samodzielne w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych podległych Gminie,
8/   opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności Burmistrza oraz z wykonania uchwał Rady Miasta,
9/   nadzorowanie działalności podległych komórek organizacyjnych Urzędu, dbałość o jakość pracy,
10/ nadzorowanie funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej,
11/ prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w ustalonym przez niego zakresie i  powierzonych przez Burmistrza,
12/ koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami,
13/ uczestniczenie w realizacji zadań należących do Burmistrza dotyczących obronności kraju oraz ochrony przed powodzią na terenie miasta,
14/ wykonywanie zadań Zastępcy Burmistrza w wypadku nie powołania osoby na to stanowisko,
15/ pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego w przypadku nie zatrudnienia osoby na to stanowisko,
16/ wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
 
§ 20
Do zadań Skarbnika należy:
1/   wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości oraz obsługi księgowej budżetu Miasta,
2/   nadzorowanie pracy Wydziału Finansowo-Budżetowego,
3/   nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Miasta,
4/   kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
5/   wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
6/   współdziałanie w opracowywaniu budżetu Miasta,
7/   nadzorowanie sporządzania sprawozdawczości budżetowej,
8/   przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej,
9/   uczestniczenie w realizacji zadań należących do Burmistrza w zakresie obronności kraju,
10/ wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w ustalonym przez niego zakresie.
 
§ 21
 
Do zadań Naczelnika, w zakresie właściwym dla Wydziału, należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją merytorycznych zadań podległego Wydziału, niezastrzeżonych do kompetencji Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza oraz Skarbnika, w szczególności:
 
1/   ustalanie i przedkładanie Burmistrzowi do zatwierdzania szczegółowych zakresów czynności dla pracowników Wydziału,
2/   pełnienie funkcji przełożonego w stosunku do podległych pracowników,
3/   prawidłowe i terminowe załatwianie spraw kierowanych do Wydziału,
4/   sprawna i uprzejma obsługa mieszkańców załatwiających sprawy w Wydziale,
5/   przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, materiałów, sprawozdań, analiz itp. pod obrady Rady i dla potrzeb Burmistrza oraz uczestniczenie w sesjach Rady, naradach i spotkaniach, jeśli zajdzie taka
      potrzeba,
6/   realizacja zadań merytorycznych Wydziału oraz wynikających z uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
7/   współpraca z Komisjami Rady w ramach kompetencji Wydziału, a szczególnie uczestniczenie w posiedzeniach Komisji, celem merytorycznego przedstawienia problematyki określonej w projektach uchwał i tematach przygotowywanych przez Wydział na sesje Rady Miasta. Każdorazowo konieczność uczestniczenia w pracach Komisji należy uzgodnić z Przewodniczącym tej Komisji.
8/   opracowywanie projektów planów realizacji przedsięwzięć gospodarczych, społecznych, organizacyjnych, projektu budżetu w zakresie dotyczącym Wydziału, itp.,
9/   współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnym Gminy, organizacjami społecznymi, zawodowymi,  gospodarczymi, itp.,
10/  wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej oraz prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
11/  przygotowywanie propozycji odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych,
12/  rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji mieszkańców oraz przygotowywanie propozycji odpowiedzi,
13/  uczestniczenie w realizacji zadań należących do Burmistrza,  w zakresie obronności kraju,
14/  wykonywanie innych zadań, objętych zakresem działania podległego Wydziału i wynikających z poleceń Burmistrza,
15/  ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i dyscyplinę pracy,
16/  odpowiedzialność za pozyskiwanie, uruchamianie i rozliczanie środków finansowych pochodzących z bezzwrotnej  pomocy zagranicznej,
17/  sukcesywne prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziałów przez Naczelników i składanie Burmistrzowi pisemnych informacji na koniec każdego kwartału o  przeprowadzonych kontrolach i ich
       efektach,
18/  przygotowywanie informacji publicznych do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na wniosek,
19/  opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań z prowadzonych postępowań itp.,
20/  systematyczne podnoszenie poziomu wiedzy,
21/  systematyczne podnoszenie jakości obsługi interesantów.
 
§ 22
 
Zadania komórek organizacyjnych Urzędu określa załącznik Nr 4 do niniejszego Regulaminu.
 
 
Rozdział VI   -   ZASADY OBSŁUGI INTERESANTÓW
 
§ 23
 
Interesanci obsługiwani są w godzinach pracy Urzędu.
 
§ 24
 
Wprowadzenie ograniczeń czasowych w przyjmowaniu interesantów wymaga zgody Burmistrza.
 
§ 25
 
Uzgodnienia z innymi Wydziałami Urzędu, niezbędne do załatwienia wnoszonych spraw, winny być dokonywane we własnym zakresie, bez angażowania interesantów.
 
§ 26
 
W przypadku nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza w dniu wyznaczonym do przyjmowania mieszkańców w sprawie skarg i wniosków, przyjęć dokonują Naczelnicy lub ich zastępcy, w sprawach dotyczących kompetencji Wydziału.
 
 
ROZDZIAŁ VII   -   POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
§ 27
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy, a w szczególności:
 
1/  ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./,
2/  ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych /(t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./,
3/  ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /t. j. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn zm./, 
4/  ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071,  z późn. zm./,
5/  ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198),
6/  rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz.U. Nr 67, poz. 619),
7/  uchwała Nr VI/54/2003 Rady Miasta Żagania z dnia 27 lutego 2003 r. w sprawie Statutu Gminy Żagań o statusie miejskim /Dz. Urz. Województwa Lubuskiego Nr 15  z 2003 r. poz. 272/,
8/  Regulamin Pracy Urzędu Miejskiego.
 
 
§ 28
 
Załączniki do Regulaminu: 
  • Nr 1   -   Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Żagań, 
  • Nr 2   -   Zasady podpisywania pism, 
  • Nr 3   -   Zasady sprawowania kontroli w Urzędzie, 
  • Nr 4   -   Zadania komórek organizacyjnych Urzędu, 
  • Nr 5   -   Uprawnienia Urzędu jako pracodawcy w przypadku ciężkiego naruszenia obowiązków  pracowniczych /interpretacja art. 52, § 1, pkt. 1 Kodeksu pracy/,
stanowią jego integralną część.
 
§ 29
 
Traci moc Zarządzenie Nr 8/2007 Burmistrza Miasta Żagań z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Żagań.
 
 
§ 30
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania, z mocą obowiązującą od dnia  14 marca 2007 r.
 
 
Burmistrz Miasta Żagań
 
Sławomir Kowal

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-05 15:45:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-05 15:48:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-08 15:13:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2426 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony